ERRWINS Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Was dit niet al de tweede panna bij de keeper? Reageren
thebig Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Mooie foto van de Braziliaanse verdediging van bovenaf gezien: Reageren
Jowx Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Nu krijgen frustraties de overhand.. Jammer dit, had gehoopt op een mooie en spannende wedstrijd... Oh.. 0-7.. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Ik moet mijn opmerkingen nu voor me houden En wederom heeft Duitsland een doelpunt: 0-7 Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 7-0 HAHAHAHAHAHA wat een gekloot.. Ik zou maar vertrekken als Duitse supoorter voordat je in elkaar word getimmerd.. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 0-7 En ze steken hun eigen vlaggen al in brand... Bron: http://www.voetbal24.be/2014/07/08/er-zijn-stevige-rellen-uitgebroken-in-brazilie/ Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Dat kan nog een akelig staartje krijgen. Ik hoop dat het nog mee valt daar want anders vrees ik er voor Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 En de lijnrechters deden ook geen moeite meer in de tweede helft, 1-7 is gevallen op buitenspel, daarna nog eens Duitsland op buitenspel. Maakt natuurlijk geen bal uit (en mooi eigenlijk dat de Brazilianen nog de trots hadden om te proberen spelen), maar het viel me toch op. Reageren
thebig Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Zonde, ik had Neuer wel een clean sheet gegund in deze match. Reageren
Jowx Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Hoeveel zou je gewonnen hebben als je dit exact zou hebben voorspeld? Bizar... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Ze lieten net even het overzicht zien van alle landen, hoe het allemaal gegaan is. Brazilie en Duitsland zaten allebei in de uiterste hoeken van hun 'helft' van de kaart. Evenals Nederland. Ik voorspel een finale plek voor Nederland Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.