MegaPilot Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Gaat 'n saaie partij worden, denk ik. Kan beide kanten op. De ploeg die als eerst scoort wint, beetje zo'n wedstrijd. Jep, daarna slot erop vanachter en resultaatvoetbal. Knettergek word ik ervan. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Gaat 'n saaie partij worden, denk ik. Kan beide kanten op. De ploeg die als eerst scoort wint, beetje zo'n wedstrijd. Jep, daarna slot erop vanachter en resultaatvoetbal. Knettergek word ik ervan. Ik zie ons eigenlijk niet in staat om resultaatvoetbal te spelen met die broekjes achterin. Maar het is inderdaad om je haren bij uit te trekken. Je voelt het op den duur ook zo goed aan bij dat soort wedstrijden... Minuutje 60, gaap, minuutje 70, geeuw, ineens een doelpunt en klaar. En dan maakt het niet uit of er nog een derde helft achteraan zou komen, gescoord wordt er toch niet meer. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Maakt me niet uit hoe we winnen, als we maar winnen. Ik zit als Nederland supporter niet te wachten op mooi voetbal en tegelijk verliezen. Dan liever een paar uitbraken en de boel op slot. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Heeft toch aardig wat geluk gebracht :$ Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Heeft toch aardig wat geluk gebracht :$ Ja, eigenlijk wel :$ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Hopelijk wint Argentinië dit even. Reageren
Venzio Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Een wonder: Nigel de Jong staat in de basis, de speler waar het WK al zo goed als over voor was. Een geweldige opsteker, zowel op het veld als mentaal voor de spelers, ze kunnen alles overwinnen! @WKblog: Opstelling Oranje (5-3-2): Cillessen; Kuijt, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Blind; De Jong, Sneijder, Wijnaldum; Robben, Van Persie Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Een wonder: Nigel de Jong staat in de basis, de speler waar het WK al zo goed als over voor was. Een geweldige opsteker, zowel op het veld als mentaal voor de spelers, ze kunnen alles overwinnen! @WKblog: Opstelling Oranje (5-3-2): Cillessen; Kuijt, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Blind; De Jong, Sneijder, Wijnaldum; Robben, Van Persie Weet niet of ik blij moet zijn met De Jong op het veld, heb zelf veel gesukkeld met de lies, dus ik vrees een Diego Costa verhaal(starten en er dan verplicht af moeten). Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Argentinie krijgt wel vaak voordeel van de twijfel van de scheidsrechter of ben ik nu gek? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 (bewerkt) Indi word Janmaat. Waarschijnlijk heeft Indi een heup blessure... @ERRWINS: Ja z'n gevoel heb ik eigenlijk ook wel een beetje.... Bewerkt: 9 juli 2014 door Ezra24rct3 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Martins Indi kreeg geel, volgens mij is dat toch de hoofdreden voor de wissel. Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Hopelijk wint Argentinië dit even. Hoop het niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.