Phoenyxar Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Even zo de eerste helft, alle goals op een rijtje: En wie besloot om niet te kijken, aan het klokje linksboven zie je mooi hoe vlot het ging... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Wat worden die gifjes snel geproduceerd Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Ja, ik snap ook niet hoe mensen het doen. Gebeurde ook bij de match Duitsland-Algerije, gifjes stonden 5 minuten later al klaar. Zelfs al een toegewijde polandball gezien, nu al? En om er maar lekker op door te gaan, vond deze best leuk: Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Met nummer twee heb ik echt medelijden Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Moet toch vreselijk zijn om meemaken als fan. Als toeschouwer via TV maakt het ons niet te veel uit hoe een match uitdraait, maar als je echt aanwezig bent dan komt dit toch echt wel aan. Toont wel hoe voetbal-geobsedeerd Brazil is. Gaat een triestige Kleine Finale worden (waarom bestaat dat ding eigenlijk?) En zo loste Cronica TV (het is een Argentijns netwerk, dat zegt het op zich wel al) de verslaggeving tijdens de eerste helft op: En nog een triest beeld van uit de tribune. :c Reageren
Joriz Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Was niet meer veel van te begrijpen Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2014 Rapport Geplaatst: 8 juli 2014 Hah, wel een streep door de rekening voor Blatter. "Vele Braziliaanse fans verlaten het stadion vroegtijdig." Reageren
NicolaB Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 ... http://www.dumpert.nl/mediabase/6608186/b42717f6/samenvatting_bra_dui_in_10_secs.html Reageren
TheuNauz Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 (bewerkt) Dit is alsof je met Real Madrid gaat lachen, terwijl dat ze gewoon de beste club ter wereld zijn. Bewerkt: 9 juli 2014 door TheuNauz Reageren
Votair Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 ... http://www.dumpert.n...in_10_secs.html Reageren
Nyltje Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 (bewerkt) Beetje zielig topic dit... Klopt! Ik had 1 - 2 voorspelt, toch nog wat puntjes verdient. Bewerkt: 9 juli 2014 door Nyltje Reageren
Dexist Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Ik had 1 - 2 voorspelt, toch nog wat puntjes verdient. Ik had ook 1-2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.