Crazy-Ghost Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Het was al wel te verwachten dat Duitsland zou winnen, Brazilië heeft al het hele toernooi heel veel geluk en had er al eerder uit moeten liggen. En daar komt bij dat Duitsland toch wel een heel ander niveau is dan Chili. Reageren
Dexist Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Nu hopen dat wanneer Nederland Argentinie verslaat, Duitsland wat rustiger aan doet Reageren
NicolaB Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Als je ook ziet hoe die goals worden uitgespeeld, het blijft prachtig gewoon. Als je van verdedigen houdt dan zit je echt met een open mond te kijken naar Brazilië >.< Nog wel 1 lichtpuntje: ook Neuer kon hier niet de 0 houden ondanks een paar prachtige reddingen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 :erm: Dit hoef ik dus nooit te zien. Ik kan er gewoon niet tegen... Reageren
thebig Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 http://sporza.be/cm/sporza/FIFAWK/FIFAWK_opvallend/140709_OGlobo_nul Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 http://sporza.be/cm/...0709_OGlobo_nul wat een dikke buis! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 http://sporza.be/cm/...0709_OGlobo_nul Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Haha geniaal. Ik vind het wel mooi dat Brazilië zo wordt ingemaakt, ik vind die coach ook zo'n vervelende man. Wat denken jullie dat er met de coach gaat gebeuren, wordt hij ontslagen? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Vast wel, ook al is het enorm jammer. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 The Germans in the game were like: This goal for Mexico This goal for Croatia This one for Chile This other one for Colombia This one for making James cry This for being a bunch of pussies And this last one for diving every single time 9gag. Reageren
Krikke1992 Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Wat een match! Wat een genot... Volgens mij gaan er accidenten gebeuren in Brazilië nu ze er op deze manier uitgekegeld werden. En voor alle Nederlanders op het forum: Succes straks! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Wat een match! Wat een genot... Volgens mij gaan er accidenten gebeuren in Brazilië nu ze er op deze manier uitgekegeld werden. En voor alle Nederlanders op het forum: Succes straks! Volgensmij waren er al rellen en werden er dingen in de fik gestoken. Ik heb er niks over kunnen vinden op internet dus misschien valt het mee. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Volgensmij waren er al rellen en werden er dingen in de fik gestoken. Gewapend gevecht uitgebroken op Copacabana tijdens de match... (beelden van de vluchtende massa) In de loop van de dag zullen de gevallen wel binnekomen denk ik. Tja... Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Volgensmij waren er al rellen en werden er dingen in de fik gestoken. Gewapend gevecht uitgebroken op Copacabana tijdens de match... (beelden van de vluchtende massa) In de loop van de dag zullen de gevallen wel binnekomen denk ik. Tja... Dankjewel. Ik snap echt niet dat ze gaan vechten als ze verliezen, daar wordt het echt niet beter van. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 juli 2014 Rapport Geplaatst: 9 juli 2014 Het zijn dan ook voornamelijk alleenstaande gevallen, in het meeste van het land wordt er vooral getreurd, in dit geval hebben enkele plaatselijke gangs misbruik van de situatie gemaakt en is er een gewapend gevecht uit ontstaan op Copacabana met enkele duizenden supporters om hun heen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.