Dippie Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Geplaatst: 12 juli 2014 Het blijft maar niet meezitten voor David Luiz http://www.stubru.be/media/waaromwasdavidluizzoverdrietig Hahaha, machtig weer! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2014 Maar ja, zijn echt wel een stel wijven zeg... Bedoel je op basis van het vallen(wat bewezen is door een krant in Engeland: Brazilië is de koning van de schwalbe op dit WK) of omdat het een stelletje huilebalken zijn? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Geplaatst: 12 juli 2014 Ik bedoelde vooral dat laatste, maar het eerste is ook zeker waar. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Geplaatst: 12 juli 2014 Ik had gelezen dat na de groepsfase Brazilië de ploeg was met de meeste geveinsde blessures, dus er zit zeker een vorm van waarheid in. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2014 Serieus, wat was dit nou weer. Ze waren NOG slechter. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Geplaatst: 12 juli 2014 Ze waren wel iets gevaarlijker, maar het stelde verder weer geen ruk voor. Jammer. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Geplaatst: 12 juli 2014 Ach gevaarlijker, op die voorzet waar alle Brazilianen er naast trapten na was er niet meer aan dan tegen Duitsland, waar men dus wel scoorde. Nee, dit stelde niets voor, ik vraag me af hoe ze gaan spelen bij de volgende kwalificaties... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Geplaatst: 12 juli 2014 Tegen Duitsland begonnen ze de tweede helft nog behoorlijk sterk en ook vanavond tikten ze bij vlagen wel leuk, maar het eindstation was vrijwel altijd de tribune. Er zit nog best wat voetballend vermogen in de ploeg, maar het wordt gewoonweg niet goed genoeg uitgebuit. Die Scolari zette zichzelf ook nogal voor joker trouwens met zijn "aanwijzingen" steeds. Alsof iemand daar nog op gaat letten. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 juli 2014 Rapport Geplaatst: 12 juli 2014 Langs een kant vind ik dit enorm hypocriet, maar ik kon mijn slappelach nu echt niet inhouden: Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Waarom hypocriet? Ik vind hem ook wel enorm geestig Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Waarom hypocriet? Ik vind hem ook wel enorm geestig Omdat ik ze eerder deze week nog enorm aan het verdedigen was in dit topic Reageren
ERRWINS Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Waarom hypocriet? Ik vind hem ook wel enorm geestig Omdat ik ze eerder deze week nog enorm aan het verdedigen was in dit topic Je hebt je even Blind gestaard, dat geeft niet. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 13 juli 2014 Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Brazilië - Duitsland met commentaar van Jim Ross. https://www.youtube.com/watch?v=C1wl31c-Z84 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2014 Brazilië - Duitsland met commentaar van Jim Ross. That's it he's dead Would somebody stop the damn match, that's enough MY GOD WHAT A SLAUGHTER Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.