Jump to content

[OV] The Oceans Zomerspelen


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    141

  • Dexist

    107

  • _Night-Men_

    93

  • MegaPilot

    53

Ik heb mijn prijs ook ontvangen. Ik heb een code gekregen van Bol.com t.w.v. 10 euro op mijn mail. Ik kon nog niets leuks vinden voor 10 euro dus ik wacht ik even. Misschien gebruik ik 10 euro korting voor Gta V, maar dat is lang wachten. :puh:

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Om de geloofwaardigheid van deze contest in de verf te zetten, mijn prijs heb ik al een tijdje ontvangen(25 euro cadeaubon bij bol.com) en vandaag heb ik mijn gekozen cadeaus gekregen. :)

Mooi om te zien dat de prijs goed besteed is :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan dinsdag mijn cadeau's verwachten van bol.com :) Ik zal tzt wel even laten zien wat het is geworden :bier:

Neeee! Echt waar?! Heb je niet voor GTA V gekozen?!!

Nope, heb hem al op PS3. Achteraf was het misschien wel handiger om toch te doen en dan doorverkopen om zo ietsjes meer te verdienen, maar ach zo is de organisatie ook voordeliger uit moet je maar denken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan dinsdag mijn cadeau's verwachten van bol.com :) Ik zal tzt wel even laten zien wat het is geworden :bier:

Neeee! Echt waar?! Heb je niet voor GTA V gekozen?!!

Nope, heb hem al op PS3. Achteraf was het misschien wel handiger om toch te doen en dan doorverkopen om zo ietsjes meer te verdienen, maar ach zo is de organisatie ook voordeliger uit moet je maar denken :7

;( Ik had Gta V zo graag willen winnen. ;(
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan dinsdag mijn cadeau's verwachten van bol.com :) Ik zal tzt wel even laten zien wat het is geworden :bier:

2yjwwfp.jpg

Harry Potter "extra" boeken

  • Quidditch Through the Ages
  • Fantastic Beasts and Where to Find Them
  • The Tales of Beedle the Bard

En nog een horloge :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om te zien dat de winnaars zelf hun prijs hebben kunnen uitzoeken. Heren, veel plezier ermee (jij ook Nyltje, ik gok dat jij elke avond weer even verlekkerd naar je mail kijkt ;))

@ The Oceans: Super georganiseerd, nu alweer enorm benieuwd naar jullie volgende (grote) evenement.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...