Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan wel wat kleine reservecadeautjes voorzien, maar niet echt grote dingen. Zij die nog wat op overschot hebben, houd misschien wat reserve bij en als ze nodig zijn zal ik het jullie melden.

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vind gewoon dat iedereen zijn ding klaar moet hebben, als je geen cadeau wilt geven, maar enkel wil krijgen, verdien je in mijn ogen ook niks. Iedereen zou gewoon wat moeten geven, want dat is de bedoeling. Als iemand niks wil geven, moet die ook niet meedoen. Ik vind niet anderen daarvoor moeten opdraaien.

Geplaatst:

Kan geen kwaad.

Momenteel zijn er nog drie mensen die geen pakje hebben ingeleverd, en me ook niets hebben gemeld. Dit wordt tegen vanavond nog van hen verwacht! Ik heb alle chests waar al iets in zat afgesloten, net zoals die van thebig en Dexist. We spreken morgen af om 21:00, dus kom iets vroeger, zodat je op tijd bij de kerstboom bent.

Geplaatst:

Toen ik net even keek, stond er nog geen obsidian block boven de chests van lastcastle, BierBuikje, Ezra24rct3 en Forumrunner. Ofwel zijn zij dus nog niet klaar met hun cadeau, ofwel hebben ze nog niets.

Geplaatst: (bewerkt)

Onze arme Crypteq... Zijn Bergslagerij is ingestort :(

Foto van de horror:

Y4H2IR4.png

Bewerkt: door Mrkwark
Geplaatst:

Zo,

Slotgracht is af, en heb een zitruimte onder water gemaakt.

Morgen nog boekenkasten plaatsen en eens uitvogelen hoe ik een soort zitbank maak.

Geplaatst:

Kan geen kwaad.

Momenteel zijn er nog drie mensen die geen pakje hebben ingeleverd, en me ook niets hebben gemeld. Dit wordt tegen vanavond nog van hen verwacht! Ik heb alle chests waar al iets in zat afgesloten, net zoals die van thebig en Dexist. We spreken morgen af om 21:00, dus kom iets vroeger, zodat je op tijd bij de kerstboom bent.

laten we het zo doen, de personen die niks hebben gegeven, krijgen ook niks.

Dus stel persoon A geeft aan B en B geeft aan C

Maar B levert niks in. Dan gaat B weg uit het verhaal, en geef A aan C :D.

Zit je ook niet met die extra cadeautjes.

Geplaatst:

Zo zou ik het ook doen, Dexist.

Het zijn nog altijd de 4 zelfde personen die niets in hun chest hebben gelegd. Dus zij zouden dan uit de kring weggelaten worden.

Ik heb best zin in vanavond. Ik heb best wel moeite in mijn cadeautjes gestoken en ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren. Als ik zelf dan ook nog iets leuks krijg, maakt dat het er alleen maar beter op :D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ook best veel tijd in m'n cadeautje stoken. Maar ja, wat wil je als je zo'n 300 levels gebruikt? Ben er overigens een beetje jaloers op... :$ Trouwens, ik heb al een obsidian op m'n chest geplaatst. ;)

Bewerkt: door ezra24rct3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...