Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tenminste, met een fatsoenlijk texture pack. Vanilla textures zijn echt gatlelijk, vooral cobblestone. Er zijn wel texture packs die de vanilla textures nabootsen maar die zien er ieder geval al een stuk beter uit. Ik ga eens kijken of ik geen twee packs kan combineren; John Smith's voor de gewone blocks en

voor alle redstone gerelateerde dingen.
Link to comment
Delen op andere websites

God wat ziet dat er slecht uit zonder shaders xD

Vanilla Minecraft, prachtig toch! Ik heb zelf ook geen shaders, en ook zonder kun je mooi ogende dingen maken.

Dit. Vanilla is prima! Ik mij wel veel cobble, dat is inderdaad lelijk, maar er zijn genoeg mooiere blokjes om te gebruiken.

Ik heb sinds gisteren Faithful 32x32 (http://www.minecraftforum.net/forums/mapping-and-modding/resource-packs/1223254-faithful-32x32-pack-update-red-cat-clay-1-8 ) Blijft enigszins trouw aan het vanilla gevoel :D Maar toch net even eens een keer wat anders.

En ik heb nog dramatic skys toegevoegd (http://www.minecraftforum.net/forums/mapping-and-modding/resource-packs/2454616-dramatic-skys-a-real-hd-sky) Krijg je mooie luchten te zien :).

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...