Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

Daarstraks hebben Dexist en ik weer een Wither gevochten. Leek er even op dat hij naar de oppervlakte zou breken, maar gelukkig hebben we hem netjes kunnen doden. School niet veel of we waren er zelf aan geweest.

5e beacon in spawn dus. Deze hebben we in de mijn van Big Boss gezet. Hopelijk vind je het niet erg? Ik denk dat er ergere dingen zijn dan een beacon in je mijn hebben, eerlijk gezegd :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uiteraard. Met een beetje geluk heb je dan in minder dan een uurtje 3 skulls. Denk dat ik onderhand al zo'n 12 skulls in totaal heb verzameld op de server en al tegen 3 withers heb gevochten. De 4e ga ik straks doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, een echte doorzetter zo te zien. ^^

Maar vertel eens, hoe vaak ben je al doodgegaan door die withers? Want ik kan het me amper voorstellen dat je niet bent overleden, ondanks

de vele spullen die je onderweg meehad. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik nog niet, nee. Heb er onderhand al 5 gevochten op de server en ben geen enkele keer gestorven. Big Boss is wel gestorven nadat hij net zijn eerst had gedood samen met mij. mrkwark ging bij zijn eerste gevecht dood toen de wither spawnde emo.gif Voor de rest is er nog niemand gestorven door een wither, naar mijn weten.

Met een Smite IV heb ik 'm binnen de twintig seconden dood en dan drink ik gewoon een emmertje melk om het withereffect weg te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik nog niet, nee. Heb er onderhand al 5 gevochten op de server en ben geen enkele keer gestorven. Big Boss is wel gestorven nadat hij net zijn eerst had gedood samen met mij. mrkwark ging bij zijn eerste gevecht dood toen de wither spawnde emo.gif Voor de rest is er nog niemand gestorven door een wither, naar mijn weten.

Met een Smite IV heb ik 'm binnen de twintig seconden dood en dan drink ik gewoon een emmertje melk om het withereffect weg te krijgen.

ik stond veelste dichtbij :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...