Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

Zelf heb ik eens weer eens zin om weer eens te gaan Minecraften.

Omdat er dus geen server was, heb ik er een opgezet waar ieder lid die zin heeft, langs kan komen. smile3.gif

Regels zijn gewoon hetzelfde zoals altijd (zie eerst bericht in het topic).

De server is te bereiken via:

minecraft.crypteq.nl

Indien het bovenste adres niet werkt, probeer dan het ip adres: 198.20.104.141

Veel plezier. smile3.gif

Mogelijk dat een lief modje de topicstart kan updaten... hypocrite.gifshiny.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mooi, mooi, ik ben gisterenavond al eens komen kijken. Krijg er weer zin in. Ik moet wel nog wennen aan dat nieuwe combat systeem. Skeletten en creepers zijn echt heel dodelijk nu. Vroeger kon ik een creeper redelijk op afstand houden met een sword, maar nu ontploft ie twee van de drie keer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag dus ons continent grondig verder verkend. Slecht nieuws: het is geen klein continent.

Nu ben ik best wat Villages tegengekomen (ik heb ze bijna allemaal bezocht) en het leek me interessant om eens een kaart te maken van alles. Dat is handig voor iedereen en aangezien ik het graag doe heb ik regio's gecreëerd en de plaatsen namen gegeven.

gallery_113271_234_824450.png

Nu kun je zien dat er drie regio's zijn zonder naam, dit zijn de regio's rond de geclaimde gebieden van Acxy, Dexist en Ezrarct3. Mochten jullie een eigen naam voor jullie regio (en nederzetting, huis etc.) willen kiezen kan dat dus nog altijd. Voor de drie heren rond de spawn (regio Crypteq CD) hetzelfde.

Waarom de regio's? Wel, de geclaimde gebieden blijven nog steeds geldig en ik heb ook geen probleem met over je grenzen geen bouwen of dergelijke, maar wat vormgeving aan zo'n server kan geen kwaad. Dus bij deze zijn we verdeeld in meerdere regio's. Ik ben van plan om ambassades te bouwen in de andere regio's (mits toestemming van de lokale eigenaar), het geeft zo'n game toch wat meer kleur. De grenzen zijn gelegd op (droge) rivierbeddingen, biomes of bergketens.

Over de regio's zelf:

-Al Aykum

Mijn woestijn, met als hoofdplaats Misr al-Shatt en grootste nederzetting (voor nu toch) Salaambad.

-Badoqu

Niets interessants in Badoqu op Sand na, veel Sand.

-Begala

Centraal in het Zuiden, met Tukai als hoofdplaats, weggestopt achter een immense berg.

-Bundh

Ten Noorden van Begala, wellicht de kleinste regio, Shattai als hoofdplaats (dit dorpje heeft een brug over de rivier en veel priesters).

-Crypteq CD

De regio rond de spawn, met al drie spelers/nederzettingen, de "hoofdstad" van onze server.

-Daaghly

Bidar als hoofdplaats, één van de grotere dorpen, één van de twee regio's met een grens met de wildernis.

-Dinaya Pradesh

Geen dorp of iets hier, ik ga zo eens kijken of er op het eiland iets te vinden is.

-Elemqi

Er zijn Horses en Wolves te vinden ten Oosten van Duma.

-Erhi

Vrij bergachtige Savannah, met Srinipur als hoofdplaats. Srinipur is een mooi dorpje, plakt tegen een helling aan, maar is recentelijk uitgemoord. Alle (Acacia) Doors zijn weggehaald en er is geen Villager meer te bespeuren. Een Zombie Raid/Speler ligt wellicht aan de oorzaak.

-Gigar Pradesh

De grootste regio, Meepal als hoofdplaats, verder weinig anders dan de rest van de dorpjes.

-Hunjar

De andere grensregio, eentje met twee dorpjes naast mekaar: Tixi (ligt op een rivier) en Budal. Als een toekomstig speler zich tussen beide kan insettlen zou die een geweldige plaats hebben.

-Karigrab

De baai der dromen, hoofdplaats Acxum.

-Lodiz

Net als Badoqu een grote Desert-regio, maar met een dorp: Maxat.

-Thalatha

Drie eilandjes in het Noorden, met een dorp (Daibar) binnen de grenzen en Aljazirat Bi'ashjar als hoofdplaats.

-Ezra's Regio

Prachtige bergketen en vorm, nu nog een naam.

Ik ben benieuwd of anderen mee willen stappen in het concept. Op zich moet je enkel een naam opgeven, verder verandert er nagenoeg niets aan het spelen zelf, maar het geeft ons een extra doel tijdens het spelen. Ik zal de kaart aanpassen en updaten waar nodig. Manifest Destiny, my brave brothers!

Link to comment
Delen op andere websites

-Dexist's Regio

Drie eilandjes in het Noorden, met een dorp (Daibar) binnen de grenzen.

Naam voor die regio: Thalatha

Naam voor mijn eilandje in die regio (groen eiland dus): Aljazirat Bi'ashjar

Volgens mij kan je op de dynamap ook regio's aangeven. Volgens mij hadden we dat ooit een paar servers terug, dat iedereen een lijntje om zijn gebied kon trekken. Misschien idee voor de map

Link to comment
Delen op andere websites

Srinipur is een mooi dorpje, plakt tegen een helling aan, maar is recentelijk uitgemoord. Alle (Acacia) Doors zijn weggehaald en er is geen Villager meer te bespeuren. Een Zombie Raid/Speler ligt wellicht aan de oorzaak.

Is een zombie village. Blijkbaar is er sinds 1.10 een kans van 2% dat een village als "zombie village" genereert; geen deuren en geen torches en alle villagers zijn zombie villagers (die gewoon kunnen despawnen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...