Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja. Daar moet je een Ender Pearl in gooien. Ik heb wel eens gezien dat je de bovenste bedrock kapot kan maken (zodat je er zelf in kan springen) door een glitch met het Dragon Egg en de manier waarop het naar beneden valt. Maar gezien er maar eén egg is lijkt me dat toch een riskante onderneming.

Link to comment
Delen op andere websites

In theorie kun je echt overal settlen, maar op sommige locaties zal je dan toestemming moeten vragen aan de plaatselijke leden. Rond de spawn wonen eigenlijk relatief weinig mensen, dus als je daar gaat zitten zou dat zeer welkom zijn. Als je langs/in de buurt van de sporen gaat zitten zal ik ook een halte voorzien voor je!

Link to comment
Delen op andere websites

Is de woestijn ten noorden van Crypteq al (ten dele) door iemand geclaimed? Anders wil ik daar wel wat grond reserveren.

Niet voor zover ik weet, als het goed is zou het dan in dit topic moeten staan.

Ja. Daar moet je een Ender Pearl in gooien. Ik heb wel eens gezien dat je de bovenste bedrock kapot kan maken (zodat je er zelf in kan springen) door een glitch met het Dragon Egg en de manier waarop het naar beneden valt. Maar gezien er maar eén egg is lijkt me dat toch een riskante onderneming.

Interessant. Dank!


Nu ik hier toch zo ben, zou ik graag van de gelegenheid gebruikmaken om ook even mijn gebied officieel te claimen. Ik heb me gesettled op een eiland aan de kust van Daaghly, ten noorden van het dorp Bidar. Graag zou ik dat eiland ook voor mezelf houden. smile3.gif

post-125040-0-66847400-1470586012.png

Bidar is aan de linkerkant van dit kaartje te vinden

post-125040-0-92276900-1470585999.png

Link to comment
Delen op andere websites

Is de woestijn ten noorden van Crypteq al (ten dele) door iemand geclaimed? Anders wil ik daar wel wat grond reserveren.

Lodiz en Badoqu zijn volledig claimloos, ga je gang dus!

Een halte is wel leuk inderdaad, maar dat moeten we dan nog maar even passen en meten. Op dit moment heb ik het idee om ondergronds te gaan wonen ergens in een ravijn of zo. :puh:

Als je echt ver van de as af zit kan ik wel een nieuwe lijn vanuit Maxat (enige dorp in de woestijn) trekken, we zien wel!

Dat gezegd zijnde is er denk ik geen enkele ravijn in die woestijn de naam ravijn waardig, er zijn wel open caves.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...