Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fort Bier is ook maar een tijdelijke naam (tot Bierbuikje zelf een naam weet). De 28 en 73 worden niet gelinkt (lijn 28 wordt niet gebruikt momenteel), maar Belleville en Belleville East liggen op wandelafstand van mekaar, dus vandaar deze vormgeving. Mogelijk ga ik de 28 nog aanpassen in de komende dagen als ik wat Powered Rails over heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Anderhalf uur aan potions of Fire Resistance en het resultaat is welgeteld eén Wither Skull (en een stack bones en een halve stack coal). Dat brengt het totaal op een hele twee. Dit schiet niet op zo. Ik kan beter overal slabs gaan neerleggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Goedemiddag heren! Ik kreeg onlangs weer minecraftjeuk, en tot mijn blije verbazing is er nog steeds een forumserver! Als iemand me op de whitelist zou kunnen zetten (NeoSyp) zou ik graag weer eens langskomen. Klopt het IP dat in de startpost staat overigens nog? Op dit moment lijkt het voor mij alsof daar geen server op staat, maar dat kan ook zijn omdat ik nog niet op de whitelist sta.

Edit: juiste IP inmiddels gevonden, whitelist echter nog wel nodig.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vanaf zondag een weekje weg, maar ik wil nog even zeggen dat in dit gebied in het noorden absoluut niks gebouwd mag worden. Ik werk daar aan een witch farm, en om een zo hoog mogelijke efficiëntie te behalen is alle land verwijderd in een straal van 128 blokken.

1c338fcb58.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Volgens mij is het de afgelopen weken aanzienlijk minder actief geweest, inderdaad. Activiteit in een Minecraft server is altijd al wat wispelturig doorgaans. :puh: Het zal ook ongetwijfeld te maken hebben met het feit dat de meeste zomervakanties zo langzamerhand voorbij zijn - ik moet morgen in ieder geval ook weer beginnen, dus ik heb geen idee hoe het met mijn server-activiteit zit komende tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...