Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

Lijn 27 naar Acxum is operationeel! De PRC zit wel zonder grondstoffen voor sporen, dus als gulle spelers wat Iron of Gold willen doneren: ik heb een Chest in de Al Aykum-ambassade aan Crypteq South gezet! Qua Wood zitten we wel goed (daar hebben we enkele valleien met Oaks voor aangelegd).

De kaart ook even updaten.

med_gallery_113271_234_1933286.png

Ik heb Erhi met Bundh gefuseerd en wat ontbrekende namen toegevoegd. Normaal staat iedereen en alles er nu op (binnen Crypteq CD duid ik niets apart aan).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fortune III lijkt toch de meest belangrijke.

Dus, update van de sporen. Lijn 72, 73 en 75 zijn vandaag opengesteld, Lijn 47 wordt aangelegd. Bij deze zijn dus ook Aljazirat Bi'ashjar, Belleville, Maxat en Shattai toegevoegd aan de stationslijst. Sporen heb ik momenteel, maar mijn Gold is op, dus de volgende lijn zal wel even op zich laten wachten.

Verder zijn er ook ambassades bijgekomen in Acxum en Aljazirat Bi'ashjar!

post-113271-0-75477900-1469488583_thumb.png

Home is where the mini-cactus stands!

Link to comment
Delen op andere websites

post-113271-0-63196900-1469571303_thumb.png

Drie dagen terug was hier dus nog niets (een straat mogen we wel eens maken eigenlijk...). Aan Dexist, ezrarct3 en 3L1077 vraag ik vervolgens dan om een banner te ontwikkelen voor hun regio! Even een overzichtje van de regio's voor iedereen (en de status van de banners aan City Hall!)

[table=header]Regio|Hoofdplaats|Spelers|Villages|Biomes|Banner|Stations

Crypteq CD|Crypteq|Crypteq - Dark_snipe - Vince0789|/|Forest - Plains|Present|7

Al Aykum|Misr al-Shatt|Phoenyxar|Salaambad|Desert|Present|2

Badoqu|Fort Bier|Bierbuikje|/|Desert - Plains|X|1

Begala|Tukai|/|Tukai|Desert - Savanna M|Present|1

Bundh|Shattai|/|Bailat - Cassandra - Shattai - Srinipur|Desert M - Savanna M|Present|3

Daaghly|Bidar|3L1077 - Foreigner97|Bidar|Desert - Plains - Savanna - Hills - Plateau|Present|3

Dinaya Pradesh|/|/|/|Desert - Savanna - Hills|Present|0

Elemqi|Duma|/|Duma|Desert - Plains|Present|1

Gigar Pradesh|Meepal|Endanda|Meepal|Desert M - Forest - Plains - Savanna|Present|1

Hunjar|Budal|/|Budal - Tixi|Desert - Plains - Savanna|Present|2

Karigrab|Acxum|Acxy - forumrunner - PizzamanV2|/|Desert - Plains - Savanna|Present|3

Lodiz|Maxat|/|Maxat|Desert M|Present|1

Maharat|Alat|Henk3333|/|Desert - Savanna M|Present|1

Mela|Izraim|ezrarct3|/|Desert - Plains - Savanna M|Present|1

Samsara|Bhoomigaon|/|/|Birch Forest|X|0

Thalatha|Aljazirat Bi'ashjar|DexCraft|Daibar|Desert - Forest - Plains|Present|3[/table]

Link to comment
Delen op andere websites

Bij deze krijgt u de nieuwe Westelijke provincie "Maharat" toegewezen! (De naam kun je veranderen als je dat wilt en het eiland/nederzetting waar je zit kun je ook een naam geven!)

post-113271-0-88595400-1469659726.png

En hiermee wordt de nieuwe Lijn 45 in de plannen ingetekend (die snel operationeel kan zijn, aangezien vandaag Lijn 47 is opengesteld)

Link to comment
Delen op andere websites

De server is te bereiken via:

minecraft.crypteq.nl

Ik kan niet meer op de server. Na enkele laggende seconden word ik er automatisch uitgegooid. Minecraft opnieuw geïnstalleerd, router reset gedaan en herstart en tal van andere 'Google-oplossingen', maar niets helpt. Heb het probleem alleen bij deze server, dus het lijkt mij een dingetje voor de host. Een admin/host die mij kan helpen?

Foutmelding is meestal gewoon 'Disconnected', heel soms 'Internal Exception: java.io.IOException: An existing connection was forcibly closed by the remote host'.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Even een update van de railmap zoals die nu is (aan de 54 ben ik nu nog bezig).

gallery_113271_234_21737.png

Groen is voltooid, geel is een werf, oranje zijn lijnen die nog moeten worden veranderd, zwart zijn de toekomstige lijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat er wat vreemde snuiters van buiten het forum op de server waren verschenen, is er besloten om een whitelist in te voeren.

Iedereen van het forum die al een op de server is geweest staat automatisch op de whitelist (als het goed is :clown: ).

Sta je toch niet op de whitelist, of ben je nog niet eerder op de server geweest maar wil je er toch op?

Stuur mij dan een PB met je MC gebruikersnaam en ik zal je toevoegen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Phoeny's Guide to the Spawn

Voor de spelers die hun nederzetting nooit verlaten!

Al Aykum

Misr al-Shatt

med_gallery_113271_234_324607.png

De hoofdplaats van Al Aykum ligt in het midden van een Desert op een wandeling verwijderd van de zee. Eén van de grotere nederzettingen, volledig omwald met een Cactus Wall.

Salaambad

med_gallery_113271_234_268279.png

Dit kleine dorpje ten Zuiden van Misr al-Shatt is uniek, het bestaat namelijk uitsluitend uit Priests. Passend voor de "vredesstad".

Badoqu

Niets interessants in Badoqu, behalve voor hen die zand nodig hebben, veel zand.

Begala

Tukai

med_gallery_113271_234_564206.png

Tukai ligt een goede kilometer ten Zuiden van Crypteq, het is een charmante Savanne Village met een mooi uitzicht, maar niet meer dan dat.

Bundh

Cassandra

med_gallery_113271_234_848774.png

Cassandra omvat alles direct ten Zuiden van Crypteq, een Villager Breeder en een renbaan voor de paarden vullen de vallei al goed op.

Shattai

med_gallery_113271_234_327174.png

Ooit een van de grootste Villages in het rijk, nu is de Village op de rivier slechts een schim van zijn vroegere zelf. Shattai was de leverancier voor de Breeder in Cassandra en de huidige bevolking is dan ook teruggevallen naar slechts 5 Villagers.

Srinipur

med_gallery_113271_234_637116.png

De verlaten Village gelegen in het hart van Bundh en het rijk. Zoals dat gaat met veel Savanne Villages is ook deze onderhevig aan stevige reliëfverschillen. Ja, dat is een Village lantaarnpaal op die berg.

Daaghly

Bidar

med_gallery_113271_234_396425.png

Wellicht de grootste Village op de server en ook sinds kort de hoofdplaats voor het drukke Daaghly. Bidar functioneert als centraal knooppunt voor het Westen en domineert de vallei waar ze is in gelegen.

Godar Ty

med_gallery_113271_234_68070.png

Momenteel is er nog maar weinig te vinden op dit plateau, maar de ambities van de eigenaar lijken groot.

Sykatta

med_gallery_113271_234_52144.png

De naam is maar tijdelijk, maar laten we hopen dat deze kustnederzetting dat niet zal zijn. Nog maar recent gecreëerd, Sykatta ligt op de grens tussen Daaghly en Karigrab, langs de 54.

Dinaya Pradesh

Er is een bedolven Pyramid te vinden, maar dat is zo voor bijna elke Desert in het rijk. Nee, DP is momenteel niet zo interessant.

Elemqi

Duma

med_gallery_113271_234_328462.png

Is Duma interessant? Wie gaat het zeggen, de Village zelf is weinig anders dan de standaard Plains Village, maar de Plains ten Oosten van de Village is de enige op de server waar Horses (en één Donkey) spawnen. Elk paard in Cassandra komt van hier.

Gigar Pradesh

Meepal

med_gallery_113271_234_265448.png

Zelfs ik ben nog maar twee keer in Meepal geweest. Het is een best grote Village en zal nog groter worden, aangezien de plaatselijke eigenaar besloten heeft het dorp te gebruiken als uitvalsbasis. De PRC is momenteel bezig met een spoor naar deze regio.

Hunjar

Budal

med_gallery_113271_234_599854.png

Net als Srinipur is Budal nogal aangetast door de heuvels. Er is een station in de vallei en een Farm die 20 blocks hoger ligt dan dat.

Tixi

med_gallery_113271_234_693864.png

Net zoals Shattai wordt dit dorpje opgesplitst door een rivier. Het is best klein en ligt op minder dan 150 blocks van hoofdplaats Budal.

Karigrab

Acxum

med_gallery_113271_234_760144.png

Had het niet voor de hoofdstad geweest dan had Acxum de grootste nederzetting in het rijk geweest. Door de stevige verbinding met CD en de centrale positie is het één van de drukste locaties.

Broxum

med_gallery_113271_234_208550.png

Ietsje ten Westen van Acxum hebben we een landhuis in de heuvels. Nog niet afgewerkt, maar een station op de 54 is voorzien.

Lodiz

Maxat

med_gallery_113271_234_136523.png

In de eerste dagen was deze Village zeer geliefd, dicht bij CD, een zeldzame Villager en een Pyramid... wat kun je meer vragen van een Desert Village? Helaas zijn die dagen voorbij en functioneert Maxat nu slechts als een overstap naar Aljazirat.

Maharat

Alat

med_gallery_113271_234_266454.png

De frontiernederzetting op een plateau die Alat is biedt een interessant zicht op de Westelijke wildernis. De hellingen zijn best steil te noemen en dat maakt dat ook ik hier nog maar 2 keer echt ben geweest.

Mela

Izraim

med_gallery_113271_234_21221.png

Eén van de eerste nederzettingen en voorzien van een uniek station, maar er ontbreekt eigenlijk nog een echt huis. Eén van de eerste plaatsen waar bezoekers langsgaan door zijn logische positie langs de vallei.

Thalatha

Aljazirat Bi'ashjar

med_gallery_113271_234_691779.png

Een iets minder voordehand liggende plaats om te zoeken is dit eiland der bomen in het uiterste Noorden. Omgeven door een grote muur, een inscriptie in de grond waar zelfs een Minecraft-narcist als ik voor moet buigen en een vuurtoren met interessant ontwerp. Maar wederom geen echt huis?

Daibar

med_gallery_113271_234_257756.png

Voor hen die er nooit geweest zijn lijkt Daibar vanop een kaart een Venetië van het Noorden. Helaas voor de bewoners is hun rustige leventje verstoord door goede buur -Stalin was een mietje- DexCraft. Sinds het vernielen van hun woningen dwalen veel inwoners doelloos rond in de baai. Op de vernielde huizen na dus weinig anders dan de standaard Village.

Crypteq CD

Belleville

med_gallery_113271_234_106680.png

Praktisch gezien de spawn, deze locatie omvat de Noordelijke vallei van Crypteq CD. Enkele projecten met water liggen nog steeds onafgewerkt in deze overgangsregio.

Chal Serkil

med_gallery_113271_234_557859.png

Indrukwekkend en vooral erg ongemakkelijk om op één foto te krijgen. De vliegende schotel boven Crypteq werpt een grote schaduw op de baai, iets dat voor spelers met een kleine render distance de enige aangeving is dat er iets in de lucht hangt, want dit platform zweeft hoog, echt hoog.

Crypteq

med_gallery_113271_234_739172.png

med_gallery_113271_234_762271.png

med_gallery_113271_234_87497.png

Wat valt er te zeggen over Crypteq dat je nog niet weet? Wel, als je iets nodig hebt is het hier te vinden en nergens anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...