moechy Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Ja die eliott heeft wel wat uitgespookt op je land Reageren
Mrkwark Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Haha... Ja ook blijkbaar bij jou.... Reageren
Forumrunner Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Ik heb dus nog geen kerstcadeautje kunnen geven omdat ik een paar dagen niet thuis was, en dus ook niet op 22 december kon. Ik had wel al een cadeautje, dus die zal ik even aan de desbetreffende persoon geven. Sorry dat ik er gisteravond niet was. Reageren
moechy Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Haha... Ja ook blijkbaar bij jou.... Kijk, grapjes zijn leuk, dit is geslaagd. Enkel is het niet zo grappig dat al men glas kapot is en ik dit terug opnieuw kan maken Reageren
Mrkwark Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Haha... Ja ook blijkbaar bij jou.... Kijk, grapjes zijn leuk, dit is geslaagd. Enkel is het niet zo grappig dat al men glas kapot is en ik dit terug opnieuw kan maken Als je wilt kan ik je mee helpen met het glas te maken ? Wou ik sws al doen Reageren
moechy Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Haha... Ja ook blijkbaar bij jou.... Kijk, grapjes zijn leuk, dit is geslaagd. Enkel is het niet zo grappig dat al men glas kapot is en ik dit terug opnieuw kan maken Als je wilt kan ik je mee helpen met het glas te maken ? Wou ik sws al doen Het is je godverdomme geraden Reageren
Dexist Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Haha... Ja ook blijkbaar bij jou.... Kijk, grapjes zijn leuk, dit is geslaagd. Enkel is het niet zo grappig dat al men glas kapot is en ik dit terug opnieuw kan maken Als je wilt kan ik je mee helpen met het glas te maken ? Wou ik sws al doen Het is je godverdomme geraden en kwark wou nog wel tnt gebruiken eerst. maar weet je ik bemoei niet. Reageren
moechy Geplaatst: 23 december 2015 Rapport Geplaatst: 23 december 2015 Haha... Ja ook blijkbaar bij jou.... Kijk, grapjes zijn leuk, dit is geslaagd. Enkel is het niet zo grappig dat al men glas kapot is en ik dit terug opnieuw kan maken Als je wilt kan ik je mee helpen met het glas te maken ? Wou ik sws al doen Het is je godverdomme geraden en kwark wou nog wel tnt gebruiken eerst. maar weet je ik bemoei niet. Enige dat nog van zijn huis had overgebleven was een poel lava . Reageren
Mrkwark Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Geplaatst: 24 december 2015 oh oh oh Trouwens de kisten zien er echt leuk uit nu ! Reageren
moechy Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Geplaatst: 24 december 2015 Je hebt tijd tot dit weekend om alles terug in normale staat te herstellen, mocht je iets gedaan hebben. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Geplaatst: 24 december 2015 (bewerkt) Je hebt tijd tot dit weekend om alles terug in normale staat te herstellen, mocht je iets gedaan hebben. Ik heb het iig niet gedaan belooft is belooft Bewerkt: 24 december 2015 door Mrkwark Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 24 december 2015 Rapport Geplaatst: 24 december 2015 Zeggen ze allemaal. ^^ Trouwens, zijn m'n 'verloren' spullen die ik bij me had voordat ik doodging nog bewaard gebleven, of zijn ze letterlijk verdwenen? Als dat werkelijk zo is dan kan ik wéér vanaf 't begin grondstoffen gaan delven. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 december 2015 Rapport Geplaatst: 25 december 2015 Als je het 3 minuten na je dood niet oppakt is t pleite. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.