thebig Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Je instellingen aanpassen maakt inderdaad een gigantisch verschil. Met de basisinstellingen ging het spel echt sloom op SP, een beweging met een muis resulteerde pas 10 seconden later in een beweging op het scherm. Met een beetje slimme settings haal je al rap veel meer. Het was iets van BIP-levels dat het grootste verschil maakte, ik weet niet meer wat het precies was. Reageren
Votair Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Installeer de mod: Optifine, dan zal je FPS wel hoger en verwijder onnodige dingen van je PC. Zelf speel ik MC op 112 fps. (Game-PC) Reageren
thebig Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Ooh, ik ga die mod ook eens proberen dan... Reageren
Crypteq Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 De server staat weer aan. Ik heb besloten om (sowiezo voor nu, nu de snapshot draait) de server op online modus te zetten. Je hebt dus een premium account nodig. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Ben niet al teveel kwijt zie ik na een snelle check. Grootste schade zit m in de Iron tools die ik kwijt was en een huis wat ik opnieuw wil bouwen, maar die materialen heb ik nog wel op voorraad. Reageren
FireFighter Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 (bewerkt) Jaa hele mooie trieste bullshit weer dit, mn huisje die ik wilde bouwen + mijn levels + al mijn equipment is weg.. En natuurlijk maar één vraag: Why? Bewerkt: 24 juni 2014 door FireFighter Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Ik ga misschien ook nog eens kijkje nemen, eerst maar effe aan een vriend van me zn premium account vragen Trouwens, ik weet niet of het nog bestaat maar je kunt toch met rollback zien wie grieft en herstellen enzovoort..? Reageren
Votair Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Ik ga misschien ook nog eens kijkje nemen, eerst maar effe aan een vriend van me zn premium account vragen Trouwens, ik weet niet of het nog bestaat maar je kunt toch met rollback zien wie grieft en herstellen enzovoort..? Ja, met de plugins: Swatchdogs en CoreProtect kan je zien wie wat geplaatst & gebroken heeft en rollbacken. Reageren
Dexist Geplaatst: 24 juni 2014 Rapport Geplaatst: 24 juni 2014 Als 1.8 echt uitkomt kunnen er ook weer plugins komen. Als hoeven er van mij niet veel plugins bij komen:) Alleen wat protection plugins is voldoende! Reageren
Niked Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 Kan ik va iemand eikenhout splings krijgen ? Ik ontbreek nog een 50 stuk Ik ben mijn geclaimd gebied langs de rand bomen aant planten Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 Jaa hele mooie trieste bullshit weer dit, mn huisje die ik wilde bouwen + mijn levels + al mijn equipment is weg.. En natuurlijk maar één vraag: Why? Er is een back-up terug gezet. Deze is waarschijnlijk dan gemaakt voor je die levels had Reageren
FireFighter Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 Jaa hele mooie trieste bullshit weer dit, mn huisje die ik wilde bouwen + mijn levels + al mijn equipment is weg.. En natuurlijk maar één vraag: Why? Er is een back-up terug gezet. Deze is waarschijnlijk dan gemaakt voor je die levels had Ja dat maakt niks uit, als er niet wat gegriefd was die back-up ook niet nodig. Reageren
Niked Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 (bewerkt) De berg was over vann de lava eigenlijk is de map teruggespoeld naar vorige week maandag Kan iemand me 12 obsidian lenen ? Bewerkt: 25 juni 2014 door skullz-000 Reageren
AXIO Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 Je mag wel mijn portal kapot hakken en de obsidian houden. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 juni 2014 Rapport Geplaatst: 25 juni 2014 Waarom is de server alleen voor de snapshot-spelers beschikbaar? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.