Jump to content

Minecraft GTAForum Server

Visser23

Recommended Posts

Je instellingen aanpassen maakt inderdaad een gigantisch verschil. Met de basisinstellingen ging het spel echt sloom op SP, een beweging met een muis resulteerde pas 10 seconden later in een beweging op het scherm. Met een beetje slimme settings haal je al rap veel meer.

Het was iets van BIP-levels dat het grootste verschil maakte, ik weet niet meer wat het precies was.

• Replies 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

De server staat weer aan.

Ik heb besloten om (sowiezo voor nu, nu de snapshot draait) de server op online modus te zetten.

Je hebt dus een premium account nodig.

Ben niet al teveel kwijt zie ik na een snelle check. Grootste schade zit m in de Iron tools die ik kwijt was en een huis wat ik opnieuw wil bouwen, maar die materialen heb ik nog wel op voorraad. :)

FireFighter

Jaa hele mooie trieste bullshit weer dit, mn huisje die ik wilde bouwen + mijn levels + al mijn equipment is weg..

En natuurlijk maar één vraag: Why?

elephant-why.png

Edited by FireFighter

Ik ga misschien ook nog eens kijkje nemen, eerst maar effe aan een vriend van me zn premium account vragen :puh:

Trouwens, ik weet niet of het nog bestaat maar je kunt toch met rollback zien wie grieft en herstellen enzovoort..?

Ik ga misschien ook nog eens kijkje nemen, eerst maar effe aan een vriend van me zn premium account vragen :puh:

Trouwens, ik weet niet of het nog bestaat maar je kunt toch met rollback zien wie grieft en herstellen enzovoort..?

Ja, met de plugins: Swatchdogs en CoreProtect kan je zien wie wat geplaatst & gebroken heeft en rollbacken.

Als 1.8 echt uitkomt kunnen er ook weer plugins komen.

Als hoeven er van mij niet veel plugins bij komen:) Alleen wat protection plugins is voldoende!

Jaa hele mooie trieste bullshit weer dit, mn huisje die ik wilde bouwen + mijn levels + al mijn equipment is weg..

Er is een back-up terug gezet. Deze is waarschijnlijk dan gemaakt voor je die levels had ;)

FireFighter

Er is een back-up terug gezet. Deze is waarschijnlijk dan gemaakt voor je die levels had ;)

Ja dat maakt niks uit, als er niet wat gegriefd was die back-up ook niet nodig.

De berg was over vann de lava eigenlijk is de map teruggespoeld naar vorige week maandag

Kan iemand me 12 obsidian lenen ?

Edited by skullz-000