Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kunnen jullie me Whitelisten mijn Minecraftnaam is Keith1997.

Ik ben van het forum themepark.nl net als ezra :)

PS zouden jullie pls op cracked kunnen zetten :)

>>> Door thebig: Dergelijke aanzoeken tot illegale zaken, zoals cracked servers, zijn sowieso niet gewenst op het forum. Gelieve de regels nog eens door te nemen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan nu ook bij mij enchante lvl 30!

Nee alsjeblieft zet het niet op cracked. Koop het gewoon voor 20 euro smile3.gif

En ik zou ook een dynamap willen.

Ik zou ook graag een dynmap willen

Ik dacht dat het GtaForum only was emo.gif .

(let op de chat)

29byafb.png

>>> Door thebig: Quadruple(!!!!)post samengevoegd. Gelieve in het vervolg de 'Bewerken'-knop te gebruiken als je de laatste poster bent. Gelieve dringend eens de regels door te nemen ook.<<<

Ik heb een huis tegen over mij,voor 1 dia of 15 iron is hij voor jou ;D

>>> Door thebig: Laatste keer...<<<

hmm, ben gegriefd

[poll]

Ik en ezra hadden het idee om de server op tekkit te laten draaien. We willen ook een wipe gaan doen op de hele server zodat iedereen weer gelijk is. Wie zou dit leuk vinden?

We kunnen ook op tekkit gaan draaien met dezelfde map en dezelfde spullen alleen dan zouden sommige pluggins niet goed meer werken.

Ik wil dat het gewoon minecraft blijf want anders word het echt niet leuk boos.gif

*Dubbelpost*

Jongens, wat vinden jullie ervan om Vrijdag om 4 uur smiddags de enderdragon te verslaan? smile3.gif

Nee nog niet over 2 weke op vrijdag want dan ben ik weer thuis :|

>>> Door thebig: Check je meldingenlog maar eens.<<<

Waren de minigames niet gedaan ? dat heb ik me horen vertellen

En die poort naar de minigames is ook verdwenen

Skullzz is gewoon een super goede admin,

Toen ik net op de server zat vroeg ik : mag de regen uit skullzz zei toen nee dat mag ik niet doen en ik vroeg ook of ik heel even in crea mocht om iets af te maken dat mocht ook niet want hij zei dat het survival was

Je hoeft geen ervaring te hebben als je maar beetje alles doet wat Dion zegt en normaal doet ben je een super goede admin! Gr.

NielsP_

>>> Door thebig: Ik zou je graag willen wijzen dat er ook een 'Citeren'-knop bestaat, waarmee je makkelijk alle reacties waarop je wilt reageren in één post kunt zetten. Binnen de post zelf kan je je reacties tussen de quotes schrijven en als je niet zeker bent of het op je de jusite plek staat, kan je op 'Voorbeeld geven' duwen. Voor elke quote en elke een reactie een aparte post maken is dus niet nodig en ongewenst. Laten we afspreken dat je hier vanaf nu lustig gebruik van gaat maken, anders maak ik gebruik van een andere functie.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

[NIEUWS]

Deze server is vanaf nu een zelfstandige server geworden!

Wij zullen iedereen toe laten met onze eigen regels. Aangezien ik dit hier niet meer mag bespreken horen jullie nog wel van mij hoe en wat.

Doei!

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien er momenteel geen GTAF-server is, is dit topic onnodig en wordt het op slot gedaan.

Als je zelf zin hebt een server uitsluitend voor GTAF-leden te hosten, twijfel dan niet om een berichtje te sturen naar @Visser23 of @thebig. Dan kunnen we samen de nodige zaken regelen (openingspost, regels, heropening van dit topic).

Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf heden is er weer een nieuwe GTAF-server en bijgevolg is dit topic weer open. Voor meer informatie over de regels en de server zelf kan je in de openingspost van dit topic kijken.

Dit topic is uitsluitend voorbehouden om over deze server te praten. Berichten omtrent de server worden dus in dit topic geplaatst, niet in het algemene Minecraft-topic. Voor de rest is het ook niet de bedoeling dat dit een slowchat wordt.

Wanneer deze regels teveel worden overtreden naar de zin van de moderators van de Games-fora, @Visser23 en @thebig, zal een warn volgen.

Laten we gewoon hier mooi de regels volgen en veel plezier maken op de server thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die niet de moeite zal nemen om de hoofdpost door te lezen: we geven het IP alleen via een privé bericht.

Tevens leek het ons ook leuk (Als Rutger en Night Men dat ook nog vinden) om het community te houden. Niet te ver van elkaar af wonen en bij de spawn dingen bouwen waar iedereen profijt van heeft. Denk aan o.a. automatische farms en een xp farm.

En maar hopen dat dit een echt gtaforum server word zodat we het eens langer volhouden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij 1.7.10, de nieuwste dus ;) Ben er zelf nog niet opgeweest, maar dat zal ik zeker eens doen! :)

heb je het spel al wel gekocht dan?

Jij had een illegale versie toch meen ik mijn te herinneren?

Je dient een premium Minecraft account te hebben, dit houdt in dat je Minecraft gekocht moet hebben.
Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...