TomSanAndreas Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Geplaatst: 31 juli 2014 Mag ik ook toegevoegd worden? Mijn naam op minecraft is TomSanAndreas. 1406624912[/url]' post='2218275']Denk aan o.a. automatische farms en een xp farm. Ik weet veel van farmen, dus als je wilt help ik er dan mee . >>> Door thebig: Om op de server te mogen moet je een maand lid zijn en minstens 50 berichten op het forum hebben gemaakt. Blijf nog even.gezellig meeposten, dan mag je ook komen meedoen <<< Reageren
Together Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Geplaatst: 31 juli 2014 Zou het kunnen als de plugins /back en /home er in gaan zitten? Dit zou ik zelf heel erg waarderen . Ik hoor wel van jullie . Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 31 juli 2014 Rapport Geplaatst: 31 juli 2014 Die komen waarschijnlijk nog wel, wanneer Rutger./Zerfox daar tijd voor heeft Reageren
Rutger. Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Ik heb enkele plugins geïnstalleerd waaronder het locken van chests, teleporteren, /home en /spawn. Verder heb ik DynMap geïnstalleerd, te benaderen via: http://104.40.134.5:8123 (Als iemand dit in de hoofdpost zou kunnen zetten, bij voorbaat dank). DynMap is vrij zwaar merk ik, dus ik heb de server van een single-core met 1.5GB RAM geschaald naar een dual-core met 3.5GB RAM. Denk dat dat wel voldoende is for the time being. (Mocht iemand lagg ervaren, laat het even weten!) Sorry dat het zo lang duurde voordat ik de plugins geïnstalleerd had, mijn hoofd staat op dit moment naar een leuke dame waar ik het erg gezellig mee heb. Mocht iemand dus vragen hebben, wend je tot Henk33333 en/of Papadipoepoe ingame want de kans is groot dat ik niet aanwezig ben. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 (bewerkt) Zou ik mogen vragen wie de beheerder is van deze server? Ik zou de server graag willen gebruiken i.v.m. een contest. Dan kan ik overleggen met diegene via PM. Bewerkt: 1 augustus 2014 door Twedeldie Reageren
Rutger. Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Zou ik mogen vragen wie de beheerder is van deze server? Ik zou de server graag willen gebruiken i.v.m. een contest. Dan kan ik overleggen met diegene via PM. Ik host de server, stuur maar een berichtje Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Mag ik ook op de whitelist? ezra24rct3 is de MC naam. Zonder hoofdletter, alles in kleine lettertjes. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Stelletje leden nakkers, leden van mijn server af dwingen om vervolgens op jullie eigen server ( coffeecraft-ripje ) te gaan spelen. ben er kla mee Reageren
Twedeldie Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Dion, als ik je erop mag wijzen, je moet niet denken dat dit 'leden nakken' is. De meeste mensen kwamen op jou server omdat jou server dan de GTAForum Minecraft server was. Maar dat is 'ie nu niet meer. Leden nakken kun je het moeilijk noemen aangezien jij je wou splitsen van GTAForum. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 oja, en waarom kwamen er dan mensen op mijn server leden te LOKKEN naar deze server? Reageren
thebig Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Het is niet de bedoeling dat dit topic in een slowchat verandert, zeker niet als het een slowchatdiscussie is. Als jullie dit per sé binnen GTAF willen uitvechten, maak dan een PB. Reageren
Votair Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Mag ik ook een kijkje komen nemen in de server? MCNaam: Votair Reageren
Twedeldie Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 (bewerkt) Ezra vraagt gewoon om op de whitelist te mogen. Je verwacht toch niet dat ze heel de tijd op jou server gaan spelen? Edit: Kan ik trouwens op de whitelist? Mijn Minecraft naam is ook Twedeldie. Bewerkt: 1 augustus 2014 door Twedeldie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.