Rutger. Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Mag ik ook op de whitelist? ezra24rct3 is de MC naam. Zonder hoofdletter, alles in kleine lettertjes. Mag ik ook een kijkje komen nemen in de server? MCNaam: Votair Heren, jullie zijn beiden bij deze gewhitelist op de server! Reageren
Votair Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Leuke server, Rutger. Ik ben nu bezig met mijn huis. Reageren
AXIO Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Ik ben er in ieder geval niet eerder dan zondag weer dus jullie zullen het moeten hebben van Henk, helaas.. Ik wil jullie ook vragen uit mijn chests te blijven aangezien ik er nog geen beveiliging op heb Reageren
mekane Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 (bewerkt) zou ik ook op de whitelist mogen : iwan010 = me MC naam Bewerkt: 1 augustus 2014 door mekane Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 1 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2014 Ik ben er in ieder geval niet eerder dan zondag weer dus jullie zullen het moeten hebben van Henk, helaas.. Ik wil jullie ook vragen uit mijn chests te blijven aangezien ik er nog geen beveiliging op heb En ik ben er niet eerder dan vrijdag weer. Straks even kijken of de verbinding hier iets beter kan, misschien dat ik dan heel even op de server kan komen. En anders moeten jullie het vandaag zonder admins doen Reageren
Together Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Dat is niet zo erg. Wij kunnen ons wel gedragen Reageren
Twedeldie Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Kan ik op de whitelist? Twedeldie zoals op het forum. Reageren
Rutger. Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 zou ik ook op de whitelist mogen : iwan010 = me MC naam Kan ik op de whitelist? Twedeldie zoals op het forum. Jullie zijn bij deze ook gewhitelist. Welkom heren! Reageren
Twedeldie Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Bedankt! Dinsdag of woensdag kom ik eens een kijkje nemen en daarna begin ik al meteen met mijn huis. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 De bouw van mijn fort vordert langzaamaan, inmiddels staan alle 5 torens al. Reageren
Votair Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Ziet er goed uit, Bierbuikje! Reageren
Together Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Dat is zeker mooi! En jij hebt al diamond... :$ Reageren
Sublime Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Mijn MC naam: Dark_Snipe Welke servers zijn nu online en wie speelt op welke? Reageren
Rutger. Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Mijn MC naam: Dark_Snipe Je bent toegevoegd aan de whitelist! Welke servers zijn nu online en wie speelt op welke? Server informatie IP-adres: 104.40.134.5 Dynmap: http://104.40.134.5:8123/ Dit is de officiële GTAForum.nl server, maar dionkoffie heeft ook een servertje. IP weet ik niet Reageren
Dexist Geplaatst: 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2014 Weet niet of het nodig is, maar ik "claim" het gedeelte binnen de rode lijn Redelijk vlak bij spawn(omlijnt in groen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.