Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Laatste waarschuwing voor iedereen: in dit forum mag uitsluitend over de server gepraat worden. Ik heb de berichten die ergens anders over handelen afgesplitst. Akkefietjes los je maar ergens anders op. De volgende keer deel ik waarschuwingen uit.

Ik vroeg me al af van wie dat gebied was, Dexist. Ik wil eens een kijkje komen nemen puh2.gif

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik vroeg me al af van wie dat gebied was, Dexist. Ik wil eens een kijkje komen nemen puh2.gif

Ga gerust je gang :puh: Het begint al vorm te krijgen, heb alleen zo ontzettend veel materialen nodig voor het geen wat ik wil doen.

Heb altijd grootse ideeen voor de buitenkant(en) maar als ik dan de binnenkant moet gaan doen strand ik :(

Geplaatst:

Idem voor mij. Ik vind mijn huisje er nu aan de buitenkant best mooi uitzien, maar binnen vind ik het toch maar wat leegjes aanvoelen. Heb er ook al lang niet meer aan gewerkt, dus misschien moet ik er nog eens naar kijken.

Geplaatst:

Ik zit even op de Dynmap, ziet er echt al vet uit! :tu:

Zou het trouwens mogelijk zijn dat ik ook een gebied claim? ^-^

Geplaatst: (bewerkt)

ik kan er niet op ... ?

Je bent gewhitelist als het goed is.

Heb je de juiste IP te pakken?

De server is online momenteel dus het zou moeten werken :)

IP-adres: 104.40.134.5

Dynmap: http://104.40.134.5:8123/

Zou het trouwens mogelijk zijn dat ik ook een gebied claim? ^-^

Tuurlijk mag je een gebied claimen, zorg wel dat het niet te dicht bij anderen in de buurt is :)(of anders even vragen)

Bewerkt: door Dexist
Geplaatst:

Ik claim tot 10 blocks om mijn doolhof. Daar mag je dus niet bouwen.

Maak je een soort van labyrinth? Zou leuk zijn als er in de midden een Blaze stond en ook een chest met een diamond. :)
Geplaatst:

Zo dit topic en zijn posts doorgaande... is er een Ocean-biome in de omgeving (dus 0-2.000 blocks) van de Spawn? Ik zie voornamelijk Extreme Hills en Plains, zit het qua Biome-verdeling op dat vlak goed?

Geplaatst:

Ik claim tot 10 blocks om mijn doolhof. Daar mag je dus niet bouwen.

Maak je een soort van labyrinth? Zou leuk zijn als er in de midden een Blaze stond en ook een chest met een diamond. :)

En waarom?

Geplaatst:

Zo dit topic en zijn posts doorgaande... is er een Ocean-biome in de omgeving (dus 0-2.000 blocks) van de Spawn? Ik zie voornamelijk Extreme Hills en Plains, zit het qua Biome-verdeling op dat vlak goed?

Van de spawn naar de zee is zo'n 1900 blocks. Er zijn rond de spawn inderdaad veel Extreme Hills en nog wat Plains. Vanavond eindelijk bij de woestijn aangekomen, na zo'n 6000 blocks. Via de nether is daar inmiddels een verbinding mee, waardoor je er binnen een paar minuten bent.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...