Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Er is nog niet zo veel bekend van de map, maar de biome verdeling had wel beter gemogen. Ik denk dat we nu een vierkant van 16 miljoen vierkante blocks hebben verkend, en daar zijn er vooral veel extreme hills, taiga, swamps, forests en plains. Dat we zo lang naar een woestijn hebben moeten zoeken, zegt al genoeg. Vraag me af hoe lang het nog gaat duren voor een jungle of een mesa gaan vinden, laat staan een Mushroom Island :puh:

Dan maak ik toch ook maar even reclame voor mijn Nethergangen. Als je in de buurt van de spawn bouwt - wat zowat iedereen doet - zal je portal altijd eindigen bij die van AXIO, aangezien hij de eerste heeft gebouwd en er een redelijke afstand moet zijn tussen twee portals om een individuele te bouwen. Dan is het misschien wel leuk om je port te laten linken aan de Nethergangen, dan ben je er toch iets mee. Met de Nethergangen kan je makkelijk tussen biomes reizen en naar huizen van andere spelers (zeer handig als er even niemand is om naar te tpa'en). Meer info vind je in een boek dat in de centrale hal van de Nethergangen ligt, in de Nether dus.

Geplaatst:

Ik claim tot 10 blocks om mijn doolhof. Daar mag je dus niet bouwen.

Maak je een soort van labyrinth? Zou leuk zijn als er in de midden een Blaze stond en ook een chest met een diamond. :)

En waarom?

Dat is leuk. Een soort van game als je geen zin hebt om te bouwen. :clown:
Geplaatst:

Ik claim tot 10 blocks om mijn doolhof. Daar mag je dus niet bouwen.

Maak je een soort van labyrinth? Zou leuk zijn als er in de midden een Blaze stond en ook een chest met een diamond. :)

En waarom?

Dat is leuk. Een soort van game als je geen zin hebt om te bouwen. :clown:

Zijn doolhof leid naar zijn huis ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Bij deze claim ik het omcirkelde gebied. Dat gebouw dat ik omcirkelt heb is mijn huis, btw.

2ahzaf7.png

Bewerkt: door Votair
Geplaatst:

Omdat ik al begin te merken dat er op dit moment weinig komt van het community idee wat ik had voorgesteld heb ik een ander voorstel. Als ik me niet vergis is er naast het plain veldje van de spawn nog een stuk plain veld wat nog vrij is. Ik wil voorstellen dat iedereen een eigen winkeltje bouwt en ieder met zijn eigen specialiteit. Mochten jullie het niks vinden laat het weten en kom ook met een ander voorstel. Hou het plain veldje voorlopig eerst ook nog maar vrij.

Geplaatst:

Omdat ik al begin te merken dat er op dit moment weinig komt van het community idee wat ik had voorgesteld heb ik een ander voorstel. Als ik me niet vergis is er naast het plain veldje van de spawn nog een stuk plain veld wat nog vrij is. Ik wil voorstellen dat iedereen een eigen winkeltje bouwt en ieder met zijn eigen specialiteit. Mochten jullie het niks vinden laat het weten en kom ook met een ander voorstel. Hou het plain veldje voorlopig eerst ook nog maar vrij.

Leuk idee, we kunnen ook waar nu dat kleine hutje op de spawn is een groter iets neer zetten.

Bijvoorbeeld een winkelcentrum :puh: Waar we dan de winkeltjes in maken die jij noemt. Maken we er een grote Mall van met meerdere verdiepingen :)

Geplaatst:

Is ook leuk inderdaad. Maar dan moeten er wel de betere bouwers van de servers aan werken en die moeten her net willen

Geplaatst: (bewerkt)

Ik stem voor!

Leuk idee, we kunnen ook waar nu dat kleine hutje op de spawn is een groter iets neer zetten.

Bijvoorbeeld een winkelcentrum :puh: Waar we dan de winkeltjes in maken die jij noemt. Maken we er een grote Mall van met meerdere verdiepingen :)

Mag mijn chocolade koekjes winkel er ook in?

Bewerkt: door Votair
Geplaatst:

Ja leuk idee maar is het dan niet beter om chestshops te installeren ? Dan kzn je ook kopen als die speler niet online is :)

Geplaatst:

Je kan wel wat met redstone maken en gewoon van het vertrouwen uitgaan. En iedereen mag zelf weten wat voor shop hij opent. Ook al is het hetzelfde als iemand anders heeft

Geplaatst:

Om eerlijk te zijn zet ik mijn vraagtekens bij het nut van een winkelstraat of iets in dergelijke richting. Het idee van winkeltjes klinkt altijd erg leuk en, toegeven, mij lijkt het ook gaaf om een eigen winkeltje te hebben, maar ik vraag me af of er veel behoefte is aan het massaal kopen van producten. Het is namelijk niet zo heel moeilijk om de meeste resources in het spel te bemachtigen en, voor mij in ieder geval, is het juist leuk om de benodigdheden voor mijn projecten of overleven zelf te vinden en te maken. Een stukje uitdaging en een essentieel onderdeel van het spel, als je het mij vraagt. Misschien zit ik er naast en is dit niet de algemene opinie van de meeste servergangers, maar ik wil jullie graag behoeden voor eventuele teleurstellingen als jullie winkeltje niet aanslaat.

Geplaatst:

Grote kans is natuurlijk dat het kopen van spullen niet zal slagen. Maar het geeft je wel weer een extra doel om op de server actief te blijven. Het is natuurlijk ook gewoon een idee. Het zou ook wel leuk zijn als andere mensen met ideeën komen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...