Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zullen we het op t water doen? Ik wil dan wel de beginselen maken ervan, en geef jullie dan de coordinaten? Ik heb het wel eens in de Snapshot server en de 1.7.9(?) server gedaan. Het was best wel leuk en een redelijke uitdaging :puh:

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het zal dan wel ver van de spawn zijn. Althans, de keren dat ik een eiland heb gemaakt was het iig niet in de buurt. :puh:

Geplaatst:

Is het een probleem dat we op 1.7.9 gaan draaien? Ik kan namelijk ook 1.8 draaien maar ben niet zeker of alles ook 100% werkt dan.

Geplaatst:

Volgens mij niet, want in 1.8 heb je meer blocks dan in 1.7 ;) Met 1.7.5 kan je wel in 1.7.9 servers volgens mij.

Geplaatst:

Hmm, nja ik heb even wat research gedaan en ik ga toch een poging wagen met 1.8 :) Heb altijd al een hekel gehad aan die updates.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja hoor. Als het goed is wel. Ik zal wel nog wat moeten fine tunen maar jullie kunnen al bouwen :)

Edit: Server is al online, werkt prima. Zal rond 17uur het IP plaatsen. Hij is dan nog niet af, maar dan kunnen jullie alvast vooruit.

Edit2:

Ik zou graag jullie mening willen. Het zijn 3 vragen.

1) Wil je een extra Creative world?

2) Moet deze world in de Survival world aansluiten of moet dit een hele aparte wereld worden?

3) Moet deze creative world plat zijn of 'normaal' ?

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

1. Voor mij hoeft het niet per se, het mag wel. Een Survival wereld vind ik toch het leukst.

2. Het liefst in de Survival World zelf.

3. Als het kan, dan een normale Creative World. Je hebt dan veel meer variatie in landschappen.

Geplaatst:

1. Voor mij hoeft het niet per se, het mag wel. Een Survival wereld vind ik toch het leukst.

2. Het liefst in de Survival World zelf.

3. Als het kan, dan een normale Creative World. Je hebt dan veel meer variatie in landschappen.

1) nee

2) nee

3) nee

Geplaatst:

Alsjeblieft geen creative world erin doen. En alsjeblieft ook geen mensen mod maken. Daar word altijd misbruik van gemaakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...