Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er is geen whitelist. Als er staat dat er een whitelist op staat dan ben ik even bezig :) Ik heb nu pas de Hardcore wereld klaar. Iedereen kan die nu bezoeken via het portaal. Ik moet nu nog eens beginnen aan het economy systeem :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat weet ik nog niet. Ik heb nu al een klein deel van het systeem af. De bank is al werkende. Je kunt straks geld opnemen en deponeren. Ook kun je een lening vanaf maximaal 3000$ nemen. Over het geld op je bank krijg je om de 12 uur rente. Over de lening betaal je rente, deze is dubbel zo hoog dan de rente op een positief logo. Deze rente is hoger wanneer je online bent.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

12 gespeelde uren? Je kan niet verwachten dat iedereen elke dag online komt.

Lezen...

Over het geld op je bank krijg je om de 12 uur rente. Over de lening betaal je rente, deze is dubbel zo hoog dan de rente op een positief logo. Deze rente is hoger wanneer je online bent.

Je krijgt gewoon rente, ook als je offline bent. Echter rekent die automatisch uit hoeveel uren je online bent geweest en daarover krijg je een hoger percentage.

Hoe werkt het met hardcore survival? Heeft die ook gescheiden inventory's enzo?

Yes. Compleet gescheiden. Dit is al te gebruiken overigens, vanavond.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Wtf?! Dus ik betaal gewoon dubbel zoveel, dan dat ik geld krijg...

Binnen de kortste keren ben ik straatarm... sad2.gif

Ik snap echt niet waar je dit vandaan haalt confused2.gif Er staat dat de rente die je betaalt op een lening dubbel zo hoog is als de rente die je op je eigen geld hebt. Dat is ook logisch. Als het omgekeerd zou zijn, zou je geld kunnen lenen van de bank, er de rente van innen en het geld dat je aan de bank verschuldigd zou zijn, zou minder zijn dan je lening + de rente die je verdient hebt. Dan krijg je oneindig geld emo.gif

Geen lening is dus geen dubbele rente die je moet betalen en geen probleem.

Wacht maar gewoon tot vanavond (toch?) de server online staat. Ik denk dat Davedavy wel zo verstandig is geweest een systeem uit te dokteren waarmee je wel degelijk gewoon mee kan leven en je niet meteen tot een straatleven veroordeeld bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Wtf?! Dus ik betaal gewoon dubbel zoveel, dan dat ik geld krijg...

Binnen de kortste keren ben ik straatarm... :-(

En hoe verdient men geld? Of is er een npc shop geval?

Ik denk dat jullie bedoelen dat jullie op dit moment nog geen geld hebben, en het dus ook niet uit kunnen geven in andermans shops (en er dus ook niets te verdienen valt, tenzij je leent zoals Bountyskull zegt)? Want ja, dat klopt. Als je leent zit je in de min.

Ik zal dit vanavond nog wat duidelijker uitleggen, iedereen krijgt een gift van de server op het begin. Naast dat zijn er nog manieren om geld te verdienen via de server, bijvoorbeeld het verkopen van spullen aan de server. (NPC shops). Er zijn tal van mogelijkheden, zoals het wisselen van XP voor geld, alhoewel dat op dit moment nog uit staat.

Vanavond activeer ik gewoon de basics en later kun je het uitbreiden tot een zeer geavanceerd syteem. De mogelijkheden zijn talloos!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...