Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als we opnieuw zouden beginnen laat dat economy gedoe dan ook achterwegen, want dan ben ik weer een dag aan het kloten. Misschien op kleinere schaal, aangezien het toch al ingebouwd is in Essentials.

Mij lijkt et niet dat et aan ons ligt eerste keer zag je toch ook niks in de logs?

Klopt maar het verschil is dat toen enkel de Minecraft server uitviel. Ik heb toen ook gekeken naar de logs van de server, echter is nu de complete server uit.

Edit:

Blijkbaar is er toch iemand aanwezig op het bedrijf. Ik heb reactie gekregen en blijkbaar is mijn server uitgeschakeld vanwege hun 'DoS protection system'. Nu is het me niet duidelijk of het een DoS gericht was op mijn server of dat het nu een systeem is om te voorkomen dat ik die zou uitvoeren. Dan laatste heb ik in ieder geval niet gedaan en er gaat nu iemand naar kijken.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel knap balen zeg :(. Nu hopen dat het vals alarm was.

Wat je ook kan doen, als je een nieuwe map/server doet, dat je het kopen van huizen en plots achterwege laat inderdaad. Maar wel een trade systeem er in laat met een currency. Dat lijkt me wel nice

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel knap balen zeg :(. Nu hopen dat het vals alarm was.

Wat je ook kan doen, als je een nieuwe map/server doet, dat je het kopen van huizen en plots achterwege laat inderdaad. Maar wel een trade systeem er in laat met een currency. Dat lijkt me wel nice

Ja dat klinkt als een prima idee!

Link to comment
Delen op andere websites

Zonde dat de server weg zou zijn. Ik vond het stadje net zeer leuk worden. Bovendien had ik al een Endportal gevonden, had wel leuk geweest om eens samen tegen de draak te gaan vechten. Naast de Berg zeker de leukste GTAF-server.

Als je echt niet aan die bestanden kan, denk ik dat het best is gewoon opnieuw te beginnen. Die economy plug-ins zijn leuk, maar niet echt noodzakelijk. Zeker niet als het gewoon niet werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is de server gisteren om 16:30 weer teruggezet naar de laatste backup. Dit zal dan betekenen dat ik mijn huis weer opnieuw kan bouwen. Laten we ook het claimen-idee ook achterwege? Dan blijven we ook dit bij elkaar en hebben we niet het gezeik of dat gebied al geclaimd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Het liefst ga ik door op deze map. Oke, ik raak wel wat kwijt maar ach. We kunnen elkaar wel helpen om bepaalde dingen weer op te bouwen.

Als ik zie wat voor een leuke projecten en dorp jes enzo al zijn gestart en de slawn plek lijkt mij het leuk om met deze idd Door te gaab. Ook mijn geclaimde plekje lijkt me heel chill

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...