Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Na de testjes van gister bleek het 1 en ander niet te kloppen. Ik heb daarom nu eventjes een whitelist. Ik verwacht niet dat het lang zal duren. Tevens heb ik de hele plot land plugin (om stukken land te kopen en of huren) eruit gegooid. Het maken van shops is nu wel mogelijk! Ook het hele tax-idee heb ik geschrapt. Ipv dat heb ik besloten om meer manieren te implanteren om het geld uit te geven.

Naast dat vind je op etage 3 van de spawn Dave's Groothandel waar je diverse spullen kunt verkopen. Overigens heb ik ook de shop plugin weggedaan en ipv die plugin de standaard ingebouwde te gebruiken in Essentials. Een uitleg heb ik hier:

post-75785-0-43898100-1419767743.png

Oh, en het is nu mogelijk deuren, chests etc te protecten :)

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Top dat we nu de deuren & chests kunnen locken. Ik vertrouw er wel op dat iedereen alles op z'n plek laat, maar ik laat mijn chests niet zo graag open en bloot staan.

Gisteren wou ik wat dingen verkopen in de Groothandel, maar het lukte niet. Ik dacht dat je gewoon met het item in de hand rechts moest klikken op het bordje, maar dat gaf dus geen effect.

Krijgt de map nog een recentere versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...