Jump to content

Minecraft GTAForum Server


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    325

  • thebig

    211

  • Dexist

    207

  • AXIO

    121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoe zwaar steeg de bandwith trouwens? Aangezien een degelijke server wel wat aankan.

Er staat geen indicatie langs, maar vergeleken met de afgelopen week 2 hele hoge pieken. En ook nog eens om het tijdstip dat die uitviel. Het enigste wat ze volgens mij hoeven te doen is mijn account te heractiveren en that's it. Ik ben het overigens eens dat Duitsers een veel betere support hebben. Ze gaan echt door totdat het opgelost is. Heb ook nog nooit problemen gehad tot nu.

Anyway ik zal morgen een tijdelijke server opzetten, waar we een nieuwe map kunnen creëren en die zal ik dan uploaden zodra iemand bij onze oosterburen mijn issue verwerkt :7

We zitten overigens op dit moment op 5-0 voor een nieuwe map. Tenzij de overige leden tegen stemmen is het eigenlijk wel duidelijk.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei vond ik de map met het dorpje echt een van de beste GTAFservers waarop ik heb gespeeld. Ik zou het zeer spijtig vinden dat die map nu zomaar weg zou zijn.

Ik zou dus zeer graag willen verdergaan op die map, maar gezien het in deze huidige toestand niet mogelijk is, stem ik ook maar voor een nieuwe map. Ik hoop maar dat we dan weer een leuk ideetje vinden voor een originele stad waaraan we samen kunnen werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus alleen home, spawn en warpen? Ik denk dat nieuwe server gezien de stand dus beter is. Als het vanavond nog zou lukken zijn mijn eerste dia's voor Dave.

Home, Spawn, Warpen en Tpa-en dat zou ik erin willen. Trade en dat geld vind ik in minecraft niet zoveel aan.

Als ik goed tel 8 voor en 2 tegen?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je die oude map niet meer terug halen dan? Was net zo lekker bezig met mijn huis :(

Als we een nieuwe map doen wil ik idd ook zonder al dat gespawn enzo. We kunnen gezamelijk aan het dorp werken, dat hoeft niet met 10 commandos te gebeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een nieuwe komt vind ik het wel leuk als er basis economie sy steem komt :) Dan is er toch een beetje interactie tussen de spelers

Maar ik stem tegen sorry

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

De oude map heb ik gewoon hoor. Echter is die van 16:30 gisteren.

Uiteraard zal ik de map ter download stellen als jullie ervoor kiezen een nieuwe map te maken. Omdat het nu erg onoverzichtelijk is heb ik een enquete (poll) gemaakt.

Klik hier om te stemmen voor een nieuwe map.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...