Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als jullie geen creative willen dan is de server nu toch wel bijna klaar. Het instellen is veruit het meeste werk, aan 80% hoeft niks veranderd te worden maar ik moet die 80% toch lezen :puh: De versie is overigens 1.8 geworden :) Alles werkt prima. Had af en toe een beetje last van lagg maar dat lag aan de wereld die aan het genereren was, voor de rest geen lagg ondervonden. :tu:

Enigste puntje is nog een antigrief plugin, maar moet nog even kijken welke het word. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van plots. Wat mij veel makkelijker lijkt is dat niemand anders de door jouw geplaatste blokken kan beschadigen behalve als die persoon toestemming heeft van de plaatser. Maar dat moet ik nog even uitzoeken :)

Bewerkt: door Davedavy
  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als jullie geen creative willen dan is de server nu toch wel bijna klaar. Het instellen is veruit het meeste werk, aan 80% hoeft niks veranderd te worden maar ik moet die 80% toch lezen :puh: De versie is overigens 1.8 geworden :) Alles werkt prima. Had af en toe een beetje last van lagg maar dat lag aan de wereld die aan het genereren was, voor de rest geen lagg ondervonden. :tu:

Enigste puntje is nog een antigrief plugin, maar moet nog even kijken welke het word. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van plots. Wat mij veel makkelijker lijkt is dat niemand anders de door jouw geplaatste blokken kan beschadigen behalve als die persoon toestemming heeft van de plaatser. Maar dat moet ik nog even uitzoeken :)

Ik zal proberen vanavond er eentje te zoeken voor je, als je dat goed vind. :$

Bewerkt: door Votair

Een whitelist is (nog) niet nodig omdat ik op dit moment nog iedereen manueel moet toevoegen als lid. Het IP is 84.201.37.73 en vanaf nu online. :)

Houd er rekening mee dat er nog helemaal niks is gebouwd en de server nog niet af. Ook vraag ik jullie vriendelijk de locatie rondom de spawn even onbebouwd te laten omdat daar de 'spawn' nog moet worden gebouwd.

Geplaatst:

Leuk dat er weer een server is. Ik zal morgen de info in de openingspost plaatsen en eens in de server kijken.

Mijn MC-naam is gthabig.

Geplaatst:

Ik krijg dan dat het wachtwoord niet matcht. En ik krijg soms niet eens de tijd om het allemaal zo snel te doen want dan is de tijd alweer om :7

Geplaatst:

Dan weet ik t ook niet :7

Wie is er dus voor een zelf gemaakt eiland? Ik wil als ik thuis ben eraan beginnen :)

Geplaatst:

Op een ipad kan je alleen de mobile versie spelen. De ipad is zelfs als je de volledige versie zou kunnen draaien veels te sloom.

Ik wil heus wel meehelpen met de bouw van de Spawn.

Mijn Minecraft naam: lastcastle. Maar kunt u mij alvast Whitelisten?

Bewerkt: door bountyskull_10

Ik wil heus wel meehelpen met de bouw van de Spawn.

Mijn Minecraft naam: lastcastle. Maar kunt u mij alvast Whitelisten?

Whitelist is niet van toepassing :)

Ik krijg dan dat het wachtwoord niet matcht. En ik krijg soms niet eens de tijd om het allemaal zo snel te doen want dan is de tijd alweer om :7

Toevallig een lang wachtwoord? Je hebt dan niet twee keer hetzelfde wachtwoord gebruikt.

Ik ben vanavond niet meer online, de komende dagen zal ik iedereen toevoegen als lid. Het kan ook als je je naam hier even post, maar dan moet je wel al een keer op de server zijn ingelogd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...