Davedavy Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Toch nog een wijziging. Chests locken gaat toch net wat anders: /cprivate - The alias of /lwc create private (or /lwc -c private), it creates a private protection. /cpassword <password> - The alias of /lwc create password <password>, it creates a passworded protection. /cpublic - The alias of /lwc create public, it creates a public protection /cremove - Allows you to remove a protection you own (or if you're an LWC admin, any protection) - you must click on the protection after using /cremove in order to remove it. /cunlock <password> - Allows you to attempt to gain access to a passworded protection after LWC tells you you attempted to open a password protection. Maar zodra je een chest plaatst wordt deze automatisch geprotect Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Sorry nog 1 vraag via het forum. Wat moet ik doen met een wachtwoord en wat is een builder? Reageren
Dexist Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Nieuw wachtwoord instellen als je begint, (dus weer /register) en builder is simpelweg de bouwersgroep Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 (bewerkt) Nieuw wachtwoord instellen als je begint, (dus weer /register) en builder is simpelweg de bouwersgroep Sorry maar wat voor wachtwoord? Ik zal miss zo online komen en gaan bouwen op mijn geclaimde stuk Ohja de dynmap doet t niet Bewerkt: 30 december 2014 door KoningJesper Reageren
Dexist Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Die mag je zelf verzinnen! Is gewoon als ware een account dat je creëert Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 (bewerkt) Oke thx! Heb jij ook dat je een grijs beeld hebt bij dyn map? Bewerkt: 30 december 2014 door KoningJesper Reageren
Davedavy Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Dave's Groothandel is geopend! In deze shop kun je je spullen verkopen om geld te generen. Uitgeven kan dmv shops die jullie zelf maken en binnenkort ook voor je tools te repareren, of health etc. More comming soon dus. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 (bewerkt) Aangezien ik nog geen builder ben, kon ik bepaalde commando's nog niet en nog niet bouwen/breken maar ik heb met veel moeite mijn geclaimd plekje gevonden. Is een klein stuk(je) van de spaan af en redelijk bereikbaar mits je een map had (die ik dus niet had ). Er groeit veel long grass en is niet helemaal vlak. Er moet dus nog veel gedaan worden, maar als dat gedaan is, is het een prachtig stukje land. Groot, prachtige plek (omringd door water) en veel bomen. Ik ben van plan er een leuk dorpje van te maken of een soort koninkrijk(je). Als iemand mee wil helpen graag. Goede server Dave Keep it up! Bewerkt: 30 december 2014 door KoningJesper Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Ik ben flink bezig mijn (bountyskull_10' huis) te verbouwen! Iemand die mijn oude locatie wilt, overleg even met mij Reageren
Dexist Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Geen idee of fire spread aan staat op de server? Maar in ezra's huis was veel vuur :O, heb het snel even gedoofd Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Geen idee of fire spread aan staat op de server? Maar in ezra's huis was veel vuur :O, heb het snel even gedoofd De bliksem was dan ingeslagen ofzo. Brandde het nog dan? Ik heb het eerst ook uitgemaakt, daardoor zijn er misschien wat blokken weg. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Geen idee of fire spread aan staat op de server? Maar in ezra's huis was veel vuur :O, heb het snel even gedoofd Wtf.... Ik heb ook geen vuur in en om m'n huis oid. Thx voor het doven! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Gisteravond heeft Wesley mijn huis gekocht, en ik ben verhuisd naar een heel mooi plekje. Maar ik woon tussen Crypteq en Isic in. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Ik kan niet in mn chest. En al mn waardevolle dingen zitten erin Reageren
KoningJesper Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Waar zit je huis Ezra? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.