Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Vlakbij de spawn. Als je /spawn doet en dan meteen links gaat als je buiten staat ga je t bruggetje over en hij staat er. op 1 deel zit nu een half plafond en op het andere niets. In het 2e deel staat een koe en dat is wat onder de grond.

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

is het een optie om firespread uit te zetten? ook omdat je nu grote kans hebt dat je gebouw kan afbranden terwijl jij zelf weg bent. Ik weet niet hoe de andere hier tegen over staat ?

Geplaatst:

Voor anderen kan het nuttig zijn. Stel dat ik een enorm bos wil afbranden, ver van de spawn, om een vlakte vrij te maken. Moet ik dan alles met de hand gaan doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Dan ga ik er van uit dan er brandweermannen aanwezig zijn :7en is mijn huis wel afgebrand dan kijk ik jouw aan koningjesper! ; )

Als ik het heel toevallig zie zal ik misschien de moeite nemen :7 Bewerkt: door KoningJesper
Geplaatst:

Voor anderen kan het nuttig zijn. Stel dat ik een enorm bos wil afbranden, ver van de spawn, om een vlakte vrij te maken. Moet ik dan alles met de hand gaan doen?

Ik wil dan wel helpen.ik zit altijd verlegen wat betreft hout. En het blijft niet bij vijf of zes blokken. Ik heb het al eens gehad dat mijn gehele huis bijna afbrande. Persoonlijk mag het van mij er wel uit. Ik ben nu met een best wel groot project bezig waar ik veel gebruik maak van hout. Ik zit er niet op te wachten dat al die uren ik er in ga steken voor niks waren.
Geplaatst:

post-75785-0-26537700-1420032117.png

Morgen kunnen jullie de hele dag op een knop drukken die een vuurwerkshow activeert :7

Svp het terrein niet betreden.

Geplaatst:

Wat is een beetje de richtprijs van bepaalde blokken en items, want ik weet niet voor welke prijs ik alles moet verkopen in mijn shop

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...