Ezra24rct3 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Vlakbij de spawn. Als je /spawn doet en dan meteen links gaat als je buiten staat ga je t bruggetje over en hij staat er. op 1 deel zit nu een half plafond en op het andere niets. In het 2e deel staat een koe en dat is wat onder de grond. Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 De server is even offline, wees gerust, ben een full backup aan het draaien Reageren
Dexist Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 is het een optie om firespread uit te zetten? ook omdat je nu grote kans hebt dat je gebouw kan afbranden terwijl jij zelf weg bent. Ik weet niet hoe de andere hier tegen over staat ? Reageren
3L1077 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Voor anderen kan het nuttig zijn. Stel dat ik een enorm bos wil afbranden, ver van de spawn, om een vlakte vrij te maken. Moet ik dan alles met de hand gaan doen? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 En vaak zijn er wel genoeg mensen die het dan ff kunnen doven Reageren
3L1077 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Bovendien brandt een heel huis niet af door één 'vuureenheid' (?). Daar maak je hoogstens 5 blokken hout mee kapot. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Of gewoon je huis van steen maken Reageren
Dexist Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Dan ga ik er van uit dan er brandweermannen aanwezig zijn en is mijn huis wel afgebrand dan kijk ik jouw aan koningjesper! ; ) Reageren
KoningJesper Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 (bewerkt) Dan ga ik er van uit dan er brandweermannen aanwezig zijn en is mijn huis wel afgebrand dan kijk ik jouw aan koningjesper! ; ) Als ik het heel toevallig zie zal ik misschien de moeite nemen Bewerkt: 31 december 2014 door KoningJesper Reageren
AXIO Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Voor anderen kan het nuttig zijn. Stel dat ik een enorm bos wil afbranden, ver van de spawn, om een vlakte vrij te maken. Moet ik dan alles met de hand gaan doen? Ik wil dan wel helpen.ik zit altijd verlegen wat betreft hout. En het blijft niet bij vijf of zes blokken. Ik heb het al eens gehad dat mijn gehele huis bijna afbrande. Persoonlijk mag het van mij er wel uit. Ik ben nu met een best wel groot project bezig waar ik veel gebruik maak van hout. Ik zit er niet op te wachten dat al die uren ik er in ga steken voor niks waren. Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Morgen kunnen jullie de hele dag op een knop drukken die een vuurwerkshow activeert Svp het terrein niet betreden. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Wat is een beetje de richtprijs van bepaalde blokken en items, want ik weet niet voor welke prijs ik alles moet verkopen in mijn shop Reageren
3L1077 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Ik heb besloten mijn voormalige ambassade (of wat ervan overschiet) om te vormen tot Rhetfush Mall. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Nice! Voor welke prijzen ga jij alles sellen? Reageren
3L1077 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Geplaatst: 31 december 2014 Ik dacht aan 64 hardened clay voor €100. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.