Isic Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Ben gister door meerdere taiga biomes gelopen. Heb ook junglesaplings en cocaobeans. Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Tot nu toe ben ik geen Taiga Biome tegengekomen, alleen maar woestijn, berkenbos, savanne en normaal bos. Misschien heeft Dave's Groothandel wel Spruce wood te koop, ik ben het in ieder geval niet tegengekomen. In Dave's groothandel wordt eigenlijk alleen ingekocht :') Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Wie wil er vanavond ff met mij op verkenning naar een snow/taiga biome? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Ligt eraan hoe laat, moet zo nog ff weg en wil nog wat bij mijn farm afmaken. ––––––––– Ik heb een grote farm gebouwd onder m'n huis gebouwd. Heb uiteindelijk toch het oppervlakte verdubbeld van wat het was. Ik heb wat koeien, een konijn, 3 kippen, plaats voor wat schapen, en ben nog bezig met een extraatje voor m'n toekomstige paardenverblijf. Ook heb ik een cactus, en groeit er riet langs het pad (ligt water onder). Ook groeit er tarwe, aardappelen, en wortelen. Ook heb ik al plannen voor een plaats om m'n Nether Wart te planten. De oorspronkelijke plaats heeft moeten wijken voor de uitbreiding. Reageren
AXIO Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Pas je op dat je niet te veel dieren hebt? Daardoor kan de hele spawn laggen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 In de server hebben we zojuist een loterij gehouden. Degene die mee wilde doen betaalde 100$ per lot en de winnaar kreeg de hele pot. Lastcastle kreeg hierdoor een mooie 1100$ Mij leek het leuk dit wekelijks te doen met een wat grotere variant. Bijvoorbeeld 1000$ per lot, en dan een 'server-bijdrage' van 10/20% over de Jackpot. Eventueel opgesplitst in een aantal kleine prijzen en een grote. Wat vinden jullie hiervan ? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Leuk idee! Al zal ik nooit wat winnen Reageren
3L1077 Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Pfffffff, ik heb 600 dollar uitgegeven aan lotjes en dan nog heb ik niks gewonnen.... Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Ik vond het wel bijzonder dat ik had gewonnen Maar ik heb echter geen idee wat ik met het geld moet doen. En ik heb met Ezra gemined, en daardoor heb ik 12 Diamonds gevonden. Natuurlijk ook 46 Iron Ore. Tot nu toe ben ik best wel rijk qua resources, en ik ben van plan om een Enchantment Table te maken Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Pas je op dat je niet te veel dieren hebt? Daardoor kan de hele spawn laggen. Ik zal er sowieso niet al te veel nemen, en ik ga vaak genoeg beesten afslachten voor eten. :$ Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Vanavond op mijn toren: Isic neemt een aanloop Isic springt En Isic haalt het net niet Na de eerste poging heeft hij het wel gehaald en sprong toen wel tientallen keren van de toren. Reageren
thebig Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Haha, toen ik eens naar je toren ging kijken, zat ik er ook over te denken om eraf te springen. Alleen wist ik dat ik het niet ging halen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Man man man die is hoog Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Die gedachte alleen maar...brr Ik zal zeker geen poging wagen, want ik heb helemaal geen zin in om dood te gaan. En het gevolg er van is: Al je levels ben je kwijt, alle tools, spullen (Ook al kan je terug komen met het /back Command). Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 2 januari 2015 Rapport Geplaatst: 2 januari 2015 Ik vond het wel bijzonder dat ik had gewonnen Maar ik heb echter geen idee wat ik met het geld moet doen. Dat is mij ook niet helemaal duidelijk; wat kan je met dat geld doen? Slaven kopen die je helpen met farmen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.