Jump to content

Scarface92

Recommended Posts

Voor zij die het zich afvragen: enkel en alleen Ehrmentraut komt terug. (IMDB cast)

Ik vind hem ook een geweldige acteur, voor in de serie dus dit vind ik heel erg leuk! :D

Heerlijk koelbloedig en wijs, just awesome!

Langs de andere kant denk ik dat ik liever de voorgeschiedenis van Misteh Fring had gezien.

Ik snap wat je bedoelt. Hoe heeft hij alles opgebouwd, wat is zijn verleden in de business etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    9

  • 3L1077

    6

  • .Timothy

    4

  • Scarface92

    3

Ik denk alleen zo: wat als dit echt een flop wordt... Zou dat invloed hebben op Breaking Bad zelf?

Lijkt me niet aangezien Breaking Bad al vast staat.

Wanneer dit flopt en dus 'failliet' gaat, maakt hij een door start in de Breaking Bad series. Ze kunnen alle kanten op.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer dit flopt en dus 'failliet' gaat, maakt hij een door start in de Breaking Bad series. Ze kunnen alle kanten op.

Uhm, het kan aan mij liggen, maar daar heb ik niets van begrepen.

Ik bedoel in de series. Wanneer de serie zal gaan floppen, schrijven ze de serie zo dat hij failliet gaat. Wanneer de Breaking Bad periode aanbreekt, maakt hij zijn door start.

Dat denk ik dan he :puh:

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hmm ik heb toch altijd een verdeelde mening met zo'n spin-offs, prequels of sequels... Vaak halen die lang niet het niveau van die originele serie en wordt het hele concept gewoon uitgemolken. Maar goed deze wil ik nog wel eens kans geven. Ik ben gelukkig al blij dat die idiote spin-off van How I Met Your Mother niet is doorgegaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Zojuist tegen gekomen op Facebook: Better Call Saul start zondag 8 februari op de Amerikaanse televisie, gevolgd door meteen een tweede aflevering op maandag 9 februari :dans:

Zag ook een trailer voorbij komen, maar kan ik vanaf m'n mobiel niet naar linken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...