Jump to content

3e garage


GTAKevin023

  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. Willen wij een 3e garage+appartement?

    • Ja!!!!!
      34
    • Nee!!!!
      9


Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Swede_Demon

    7

  • ERRWINS

    5

  • GTAKevin023

    5

  • Together

    5

Heel graag! Momenteel een 10-deurs garage weg gedaan omdat ik gewoon een huisje MOEST hebben in Paleto Bay. Zou graag nóg een garage willen hebben, een in Sandy Shores of zo.

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Heb op 'nee' gestemd. Ik zie geen reden om 30 voertuigen te bezitten. Het is volgens sommigen ook nooit goed :puh: Toen er 10 plekken waren wilden ze 20 en nu er 20 plekken zijn wilt men er 30.

Het gaat mij eerder om de plaats van de garages, liever een bovenin, een middenin en een onderin, dan om de hoeveelheid auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb op 'nee' gestemd. Ik zie geen reden om 30 voertuigen te bezitten. Het is volgens sommigen ook nooit goed :puh: Toen er 10 plekken waren wilden ze 20 en nu er 20 plekken zijn wilt men er 30.

Het gaat mij eerder om de plaats van de garages, liever een bovenin, een middenin en een onderin, dan om de hoeveelheid auto's.

Daarvoor heb je een Mechanic toch? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb op 'nee' gestemd. Ik zie geen reden om 30 voertuigen te bezitten. Het is volgens sommigen ook nooit goed :puh: Toen er 10 plekken waren wilden ze 20 en nu er 20 plekken zijn wilt men er 30.

Tja, als er ook elke keer steeds meer voertuigen bij komen.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat mij eerder om de plaats van de garages, liever een bovenin, een middenin en een onderin, dan om de hoeveelheid auto's.
Daarvoor heb je een Mechanic toch? :?

Nee da's toch wat anders, het gaat toch niet om de effectiviteit? Dan kocht ik wel een 10-deurs garage in LS. Gaat toch ook enigszins om het uiterlijk, is toch leuk om dat te hebben. Daarom heb ik ook een huis in Paleto Bay gekocht, omdat het handig is dat ik daar kan spawnen. Niet om de effectiviteit of iets dergelijks want 't is verder nergens goed voor :puh:

Bewerkt: door TheuNauz
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ben ik ook, daarom heb ik ook in m'n garage in LS alleen maar dure sportwagens, maar bovenin Paleto Bay offroad-motorvoertuigen als de Blazer, Sanchez e.d. om de Mount Chiliad mee op te scheuren :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...