Jump to content

3e garage


GTAKevin023

  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. Willen wij een 3e garage+appartement?

    • Ja!!!!!
      34
    • Nee!!!!
      9


Recommended Posts

Zo'n derde garage is leuk, maar dan krijg je meestal wel heel veel ongebruikte voertuigen.

Heb ik ook nu al met 20 auto's, ik rijd meestal in de auto's van mijn spawn appartement, maar in de auto's van mijn andere appartement rijd ik eigenlijk nooit.

Ik heb 15 voertuigen die ik allemaal wel gebruik. :) En heb nog 5 plekken over. Je moet ervoor zorgen dat elke auto je smaak hebt. Maak ook je auto's in groepen. Ik heb bijvoorbeeld 5 supercars, 2 sportwagens, 3 cabrio's, 2 luxe wagens en 3 muscle cars. Zorg dat je je auto's op volgorde heb staan en in groepen. Sorteer ze en alleen auto's die jou smaak zijn. Dan ga je van al je auto's houden.

Maar ik ben auto fan en ben al zeer snel tevreden met een auto dus dat zal misschien verschillend zijn tussen jou en mij :puh: :P :puh: :P

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Swede_Demon

    7

  • ERRWINS

    5

  • GTAKevin023

    5

  • Together

    5

Ikzelf heb 2 garages van elk 10 wagens, maar wat ben ik ermee als ik geen geld heb om wagens te kopen of tunen? :) Dus dacht ik zo, ik verkoop 1 garage en koop een klein safehouse met 2 garage en ik krijg geld terug dat ik kan gebruiken om een wagen. Weet niet of je bij safehouse ook 100$ moet betalen om mechanic? Wat ook dom is, is feit dat je geen enkele dure sportwagen kan safen of verkopen

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb 2 garages van elk 10 wagens, maar wat ben ik ermee als ik geen geld heb om wagens te kopen of tunen? xsmile3.gif.pagespeed.ic.sybWSuzmfs.png Dus dacht ik zo, ik verkoop 1 garage en koop een klein safehouse met 2 garage en ik krijg geld terug dat ik kan gebruiken om een wagen. Weet niet of je bij safehouse ook 100$ moet betalen om mechanic? Wat ook dom is, is feit dat je geen enkele dure sportwagen kan safen of verkopen

Aan die mechanic kom je niet onderuit maar ik kan gewoon niet begrijpen hoe iemand zich druk kan maken over 100$.

Het is niet dom dat je die dure wagens niet kunt saven en verkopen, zo ga je moeite doen (jobs, races, etc) om die bepaalde wagens te kopen ipv de luierik uit te hangen en alles voor vanzelfsprekend te beschouwen ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf heb 2 garages van elk 10 wagens, maar wat ben ik ermee als ik geen geld heb om wagens te kopen of tunen? xsmile3.gif.pagespeed.ic.sybWSuzmfs.png Dus dacht ik zo, ik verkoop 1 garage en koop een klein safehouse met 2 garage en ik krijg geld terug dat ik kan gebruiken om een wagen. Weet niet of je bij safehouse ook 100$ moet betalen om mechanic? Wat ook dom is, is feit dat je geen enkele dure sportwagen kan safen of verkopen

Aan die mechanic kom je niet onderuit maar ik kan gewoon niet begrijpen hoe iemand zich druk kan maken over 100$.

Het is niet dom dat je die dure wagens niet kunt saven en verkopen, zo ga je moeite doen (jobs, races, etc) om die bepaalde wagens te kopen ipv de luierik uit te hangen en alles voor vanzelfsprekend te beschouwen ;).

MMmm klinkt ook wel beetje "arrogant" naar mij toe die mail hoor !!! Dom, luierik, verbetering saVen, ... nu ja :) ik maak me niet druk over die 100$ :D groetjes en fijne dag nog

Link to comment
Delen op andere websites

MMmm klinkt ook wel beetje "arrogant" naar mij toe die mail hoor !!! Dom, luierik, verbetering saVen, ... nu ja xsmile3.gif.pagespeed.ic.sybWSuzmfs.png ik maak me niet druk over die 100$ :D groetjes en fijne dag nog

Dan ga ik nu nog "arroganter" zijn maar je moet eerst goed lezen voor je me aanvalt, ik heb je niet dom genoemd en ik verbeter gewoon je schrijffout (ja, ik ben een Grammar Nazi :puh:) ;). Ik heb gezegd dat het niet dom is dat je die dure wagens niet kunt saven en verkopen. In mijn ogen ben je een luierik (niet jij alleen maar iedereen die de makkelijke manier verkiest) als je gewoon alles van straat wil plukken, alles direct wil hebben zonder er enige moeite voor te doen ;).
Link to comment
Delen op andere websites

het is niet eens 100$ maar 50$ dus de helft voor de mechanic. ik vind dit geen probleem. ik bel hem regelmatig om een auto of motor bij mij te leveren als ik ergens in de middle of nowhere rond hang.

raar want ik geef nu 150$ om mechanic !

Link to comment
Delen op andere websites

het is niet eens 100$ maar 50$ dus de helft voor de mechanic. ik vind dit geen probleem. ik bel hem regelmatig om een auto of motor bij mij te leveren als ik ergens in de middle of nowhere rond hang.

raar want ik geef nu 150$ om mechanic !

Dat is zowel voor de mechanic als de verzekering ;)
Link to comment
Delen op andere websites

MMmm klinkt ook wel beetje "arrogant" naar mij toe die mail hoor !!! Dom, luierik, verbetering saVen, ... nu ja xsmile3.gif.pagespeed.ic.sybWSuzmfs.png ik maak me niet druk over die 100$ :D groetjes en fijne dag nog

Dan ga ik nu nog "arroganter" zijn maar je moet eerst goed lezen voor je me aanvalt, ik heb je niet dom genoemd en ik verbeter gewoon je schrijffout (ja, ik ben een Grammar Nazi :puh:) ;). Ik heb gezegd dat het niet dom is dat je die dure wagens niet kunt saven en verkopen. In mijn ogen ben je een luierik (niet jij alleen maar iedereen die de makkelijke manier verkiest) als je gewoon alles van straat wil plukken, alles direct wil hebben zonder er enige moeite voor te doen ;).

Zoals in het "echte" leven he: Elke rijke persoon op Aard is een luierik door alles te laten doen door anderen. Een rijk persoon wordt enkel rijker door te profiteren van hard werkende mensen die niets hebben, zodat de grote bazen kunnen rijk doen op restaurantjes en luxe :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals in het "echte" leven he: Elke rijke persoon op Aard is een luierik door alles te laten doen door anderen. Een rijk persoon wordt enkel rijker door te profiteren van hard werkende mensen die niets hebben, zodat de grote bazen kunnen rijk doen op restaurantjes en luxe xsmile3.gif.pagespeed.ic.sybWSuzmfs.png

Inderdaad maar uiteindelijk ben ik (de hardwerkende mens) rijker dan die grote bazen ;). Misschien niet qua geld maar qua ervaring en ik zal gelukkiger zijn omdat ik meer gedaan heb in het leven en plezier kan maken met vrienden ;).

Maar goed, terug on topic :). Jij kan niet rijk worden door te profiteren van de hardwerkende mensen (andere spelers) aangezien je altijd alleen speelt :puh:.

Bewerkt: door Swede_Demon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...