MovieGamer Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 (bewerkt) Ik ben wel benieuwd naar jullie statistieken eigenlijk. Deze zijn overigens van mij. Carrièreoverzicht gespeelde wedstrijden: 247 winst %: 54.7% doelpunten: 241 (0.98 gemiddelde) assists: 110 (0.45 gemiddelde) reddingen: 65 (0.26 gemiddelde) Bewerkt: 3 augustus 2015 door Noretz Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Waar kan je die vinden? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Extra --> Statistiekem Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 3 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Mijn stats: http://imgur.com/a/akDZu Reageren
MovieGamer Geplaatst: 4 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2015 Ik hoef nog maar 3 trophies voor de platinum en dan is Rocket League 100%. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2015 Ik moet er nog ongeveer 5. Denk wel dat ik die platinum nog even ga pakken. Reageren
moechy Geplaatst: 6 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2015 Het is wel een tijdje leuk, maar vind dat het nogal snel eentonig word, helaas.. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Mag ik bij iemand in het team? Ik ben gisteren begonnen, maar ik ben nu al een mix tussen Lionel Messi en Sebastian Vettel . Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Het is wel een tijdje leuk, maar vind dat het nogal snel eentonig word, helaas.. Rocket League is naar mijn mening ook niet een game die je uren achter elkaar kunt spelen. Het is typisch zo'n game die je tussendoor even een paar potjes kunt spelen, ter afleiding van je normale werkzaamheden. Totdat je erachter komt dat die paar potjes in hoeveelheid een beetje uit de hand zijn gelopen. Reageren
moechy Geplaatst: 9 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2015 Het is wel een tijdje leuk, maar vind dat het nogal snel eentonig word, helaas.. Rocket League is naar mijn mening ook niet een game die je uren achter elkaar kunt spelen. Het is typisch zo'n game die je tussendoor even een paar potjes kunt spelen, ter afleiding van je normale werkzaamheden. Totdat je erachter komt dat die paar potjes in hoeveelheid een beetje uit de hand zijn gelopen. Zo omschrijf je het inderdaad wel het beste ja Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 9 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2015 Mag ik bij iemand in het team? Ik ben gisteren begonnen, maar ik ben nu al een mix tussen Lionel Messi en Sebastian Vettel . Sure, invite me maar als ik online ben Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Pff ik suck hier in Dat is hier ook het geval. T is idd ook leuk om even te spelen, maar niet om hele uren te spelen. Zit nu trouwens op 30% van de trophies volgens mij, dus ik wil ook ff die platinum binnen slepen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 (bewerkt) Zojuist heeft Psyonix een nieuwe update voor Rocket League uitgebracht. Nu kan je in het Utopia Coliseum spelen. (3+ nieuwe trophies) Morgen komt overigens de betaalde DLC voor deze game, namelijk Supersonic Fury. (+6 nieuwe trophies) Bewerkt: 12 augustus 2015 door Noretz Reageren
Together Geplaatst: 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 Iemand zin om het te spelen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.