3L1077 Geplaatst: 1 februari 2017 Rapport Geplaatst: 1 februari 2017 Zo kunnen we samen spelen. Reageren
Dexist Geplaatst: 1 februari 2017 Rapport Geplaatst: 1 februari 2017 PC speler hier, in voor een prive match Reageren
Votair Geplaatst: 2 februari 2017 Rapport Geplaatst: 2 februari 2017 Iemand tips om beter te worden? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 februari 2017 Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 Op 2/2/2017 om 20:54, Votair zei: Iemand tips om beter te worden? Trainen, trainen, trainen Ik zou ook eigenlijk vooral competitief spelen, omdat je dan gematched wordt tegen mensen van je niveau* en je daardoor ook terwijl jij beter wordt (en stijgt in de rankings), je ook betere tegenstanders gaat krijgen. Echt strategische tips kan ik niet echt geven, iedereen heeft namelijk zo zijn bepaalde speelstijl. *Volgens mij is dat dus niet zo bij normale matchmaking, maar ik kan er naast zitten! Wanneer gaan we spelen heren? Ik ben benieuwd hoe Dex en Eli ervan kunnen Reageren
Votair Geplaatst: 4 februari 2017 Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 Heb gespeeld tegen mensen van mijn eigen niveau. Kwam een paar keer tot scoren toe. Bedankt FFF! Reageren
Dexist Geplaatst: 4 februari 2017 Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 Op 2/2/2017 om 20:54, Votair zei: Iemand tips om beter te worden? Afwachtend spelen in het begin. Zorg dat jij altijd dat je tussen jouw doel en de bal staat. (met je kont naar je doel). Probeer om veel te scoren vanaf jouw helft(vooral in 1v1 is dit handig) Maakt ej tegenstander dan een foutje dan heb jij grote kans dat jij de bal in een keer er in schiet. Maar belangrijkste is dat je zo min mogelijk aan " ball chasing " doet. Dwz dat je niet als een kip zonder kop achter de bal aan gaat rijden, maar probeert te bedenken waar de bal neer zal gaan komen, of waar de tegenstander heengaat, en de bal heen schiet. Bij spellen met meer teammates is de rotatie erg belangrijk. Sowieso is positioneren een belangrijk aspect aan de game; je kan beter een bal (net) missen of deze net naast schieten terwijl je wel op de juiste plek stond, dan dat je heel ergens anders staat en de bal intussen je eigen doel ligt. Spoiler 2 uur geleden, FrankyFourFingers zei: Wanneer gaan we spelen heren? Ik ben benieuwd hoe Dex en Eli ervan kunnen Soms gaat het vet goed en soms weer dramatisch slecht Laatst Challenger 3 gehaald (in 1v1) nu weer Challenger 2 Zelfde geld voor doubles. Laten we eens wat organiseren . Voeg me maar toe op Steam (Dexist met een tf2 spy als avatar). Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 februari 2017 Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 Ik maak jullie kapot. Haha, waarschijnlijk niet. Wie kan er morgenavond? Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 februari 2017 Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 Nice. Anderen? Laten we rond een uur of 8 ofzo afspreken, hier in de chat? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 februari 2017 Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 3 minuten geleden, 3L1077 zei: Nice. Anderen? Laten we rond een uur of 8 ofzo afspreken, hier in de chat? Sure.:) Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 februari 2017 Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 Da's al 3. Kom maar op boys, we kunnen t/m 8 spelen! Eventueel zelfs een klein tornooitje organiseren. Reageren
Dexist Geplaatst: 4 februari 2017 Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 Ik weer niet morgen avond Doe de volgende keer wel mee ! Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 februari 2017 Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 Een van mijn beste vrienden speelt ook erg vaak (Dex heeft er al mee gespeeld). Hij is top 1% van België. Als we met een oneven aantal zijn kan ik hem wel inschakelen waarschijnlijk. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 februari 2017 Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 4 minuten geleden, 3L1077 zei: Hij is top 1% van België. Ik neem ook altijd Gareth Bale mee als ik met m'n vrienden ga voetballen op het pleintje Ik zal er zijn! Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 februari 2017 Rapport Geplaatst: 4 februari 2017 Zojuist, FrankyFourFingers zei: Ik neem ook altijd Gareth Bale mee als ik met m'n vrienden ga voetballen op het pleintje Ik zal er zijn! Sure, ik ben Messi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.