TekaLoca Geplaatst: 28 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2014 ...ze wilden iemand om Javi te vervangen en die hebben ze nu toch wel, en niet zomaar een vervanging Precies. Ook Schweini is geblesseerd, dus dit komt prima uit. Hij zal gemist worden door Real in Clásico's, denk ik. Door Real Madrid wel, maar zeker niet door Barcelona. In de clasico's was die vent meermaals de "aansteker", zeg maar, van de "relletjes" () in de wedstrijden. Ben blij dat hij (en Di Maria) weg is/(zijn) uit Madrid. Di Maria bezorgde Barcelona op een andere manier problemen Reageren
TheuNauz Geplaatst: 28 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2014 ...ze wilden iemand om Javi te vervangen en die hebben ze nu toch wel, en niet zomaar een vervanging Precies. Ook Schweini is geblesseerd, dus dit komt prima uit. Hij zal gemist worden door Real in Clásico's, denk ik. Door Real Madrid wel, maar zeker niet door Barcelona. Zo bedoel ik het ook, in positieve zin voor Barcelona. Real beseft niet wat het gaat missen. Bij zo'n (vervanger middenveld) als James zegt mijn gevoel: eerst zien; dan geloven. En vooral met zo'n prijskaartje. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 29 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2014 (bewerkt) Falcao lijkt op weg naar Real Madrid. Bewerkt: 29 augustus 2014 door TheuNauz Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2014 Falcao lijkt op weg naar Real Madrid. Terecht, Benzema is geen topspits en er is geen alternatief. Als Benzema geblesseerd uitvalt moet men werken met een valse negen of moet Ronaldo in de spits staan. Maar als Ronaldo in de spits staat, wie zet je dan als vleugelspeler? Veel alternatieven heeft Real Madrid niet met de huidige leegloop. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2014 Zou jammer zijn. Ik denk dat je Benzema er niet zomaar uitknikkert, ook al heet je Falcao. Reageren
AXIO Geplaatst: 29 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2014 Zou mooi zijn. En dan Benzema naar Arsenal, niet dat ik een fan ben van Arsenal en Benzema maar ik denk wel dat dit een perfect huwelijk zou kunnen zijn. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 (bewerkt) Een minuut stilte voor de haters die beweren dat Barcelona te weinig gebruik maakt van jeugd. Alweer de tweede wedstrijd waarin een -20-jarig toptalent z'n debuut maakt én scoort. Bewerkt: 31 augustus 2014 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 31 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Een minuut stilte voor MegaPilot die beweerde dat Sandro Ramirez niet goed is. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 (bewerkt) Een minuut stilte voor MegaPilot die beweerde dat Sandro Ramirez niet goed is. :$Ter verdediging van mijn persoon: het filmpje dat Teka mij getoond heeft was echt niet speciaal. Bewerkt: 31 augustus 2014 door MegaPilot Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Een minuut stilte voor Atlético dat de titel voor Real Madrid en FC Barcelona wegkaapte. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 31 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 En dat is meteen de laatste minuut stilte hier. De volgende zou ik weleens met heel veel kabaal kunnen beëindigen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 31 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2014 Real Sociedad 4-2 Real Madrid. Sprakeloos... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Geplaatst: 1 september 2014 Real Sociedad 4-2 Real Madrid. Sprakeloos... Bij 0-2 zei ik dat Real wel zonder Ronaldo kon...How could I be so wrong. Zegt toch wel veel over je verdediging als Real Sociedad 4 keer kan scoren...Beter daar eens 200 miljoen in pompen, van Real hun verdediging ben ik écht niet onder de indruk. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2014 Real Sociedad 4-2 Real Madrid. Sprakeloos... Zegt toch wel veel over je verdediging als Real Sociedad 4 keer kan scoren... Wat wil je daar precies mee zeggen? Sociedad is geen slecht team hoor. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Geplaatst: 1 september 2014 Real Sociedad 4-2 Real Madrid. Sprakeloos... Zegt toch wel veel over je verdediging als Real Sociedad 4 keer kan scoren... Wat wil je daar precies mee zeggen? Sociedad is geen slecht team hoor. En Real is een team van een half miljard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.