DeJarnoxD Geplaatst: 25 september 2014 Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Hala Malaga inderdaad. Messi is zijn sprankeltjes respect dat hij had van mij alweer kwijt... http://www.youtube.com/watch?v=1rN8ZnmiVXI&feature=player_embedded Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Heb tot de 70e minuut gekeken, man wat was het slecht. Ik vind Barcelona de laatste tijd brak spelen als Mathieu ontbreekt. Het kan vergezocht zijn, maar ik denk dat ze hem missen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 september 2014 Rapport Geplaatst: 25 september 2014 Hala Malaga inderdaad. Messi is zijn sprankeltjes respect dat hij had van mij alweer kwijt... http://www.youtube.com/watch?v=1rN8ZnmiVXI&feature=player_embedded Besef je eigenlijk wel dat dit een rode kaart is voor die speler van Malaga? Ongeacht welk theater Messi speelt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 http://www.voetbal24.be/2014/09/27/lionel-messi-scoort-400ste-goal-uit-zijn-carriere-video/ Where dem haters? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Wat een resultaat. Het is maar Granada, maar toch.. Geweldig dit Reageren
TheuNauz Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 (bewerkt) Om alvast in de stemming te komen voor zaterdag dit geweldige filmpje!Edit: ..... en hij doet het niet, wel als je de link naar YouTube volgt. Bewerkt: 21 oktober 2014 door TheuNauz Reageren
Venzio Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Mooie actie van Neymar om de 1-0 na 3 minuten op het scorebord te zetten! Reageren
TheuNauz Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 (bewerkt) Jaaa! Neymaaar! Beloofd dus een mooie pot te worden, Messi al geel! Bewerkt: 25 oktober 2014 door TheuNauz Reageren
Venzio Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Wat een héérlijke wedstrijd is dit zeg, op papier misschien wel de grootste wedstrijd ter wereld in clubverband, maar nu ook als échte wedstrijd! Real geeft nu veel druk en gaat voor mijn gevoel zeker scoren, zouden ze overigens verdienen op dit moment. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Wat een verschrikkelijke thuisfluiter. Was wel te denken dat Real Madrid een penalty zou krijgen. Elke fout van een Barcelona-speler is meteen geel, Real Madrid mag doen wat het wil. Penalty voor Barça had overigens gemoeten toen het 0-1 stond, Marcelo trok Neymar gewoon naar beneden bij een hoekschop.. Reageren
Venzio Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Heel erg slim van Barcelona om de palen volledig vrij te laten bij een corner, 2-1 Pepe! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Heel erg slim van Barcelona om de palen volledig vrij te laten bij een corner, 2-1 Pepe! Echt een ziekte hoe Barcelona zich laat ringeloren op stilstaande fases. Reageren
Venzio Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Heel erg slim van Barcelona om de palen volledig vrij te laten bij een corner, 2-1 Pepe! Echt een ziekte hoe Barcelona zich laat ringeloren op stilstaande fases. En zeker met kleine spelers hoort er altijd iemand een paal te dekken, is altijd wel een mank geweest bij Barcelona, standaardsituaties, die zijn nu juist zo trainbaar. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Klopt! Daarom ook dat Mathieu speelt ipv Alba maar ja... Rakitic erin, moest gestart zijn verdorie. Reageren
Venzio Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Einde wedstrijd ben ik bang, ach, 60 leuke minuten gehad! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.