MegaPilot Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Klopt, ik ga maar wat FIFA spelen. Eindstand 4-1, 5-1 of een saaie 3-1. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Lekker tot de 60e minuut inderdaad, daarna was er weinig meer aan. Zonde van de onnodige handsbal van Piqué en bovendien had ik de wedstrijd liever gezien met Jordi Alba en misschien wel Pedro i.p.v. een Suárez. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Wat een verrukte wedstrijd (als Barça-supp), maar volledig terecht. On to the next game. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Wat een verrukte wedstrijd (als Barça-supp), maar volledig terecht. On to the next game. Dat wel ja. Zelfs al was het 0-2 geworden door een (in mijn inziens) terechte penalty voor Barcelona, dan nog zou het makkelijk 3-2 of zelfs meer geworden zijn.Gelukkig dat Benzema zo'n kluns is, wat een kansen heeft die (alweer) laten liggen zeg. Benzema is imo totaal niet het niveau van Real Madrid.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2014 Hij was vandaag een van de besten op het veld. Hij is imo zelfs veel beslissender dan Cristiano in de clasico's. Reageren
AXIO Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2014 (bewerkt) Ik wil via deze weg alle Barca fanboys bedanken voor een hele leuke avond, dank, dank, dank! Bewerkt: 26 oktober 2014 door AXIO Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Opnieuw een verliespartij.. Het seizoen begon veelbelovend, maar dit is niet om aan te zien. Daarnaast hadden ze het geluk niet aan hun kant bij Barça, die tot drie keer toe de lat trof. Jammer dit. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Opnieuw een verliespartij.. Het seizoen begon veelbelovend, maar dit is niet om aan te zien. Daarnaast hadden ze het geluk niet aan hun kant bij Barça, die tot drie keer toe de lat trof. Jammer dit. Gevalletje brute pech. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Wat is er met Messi aan de hand? Lees overal dat PSG een grote kans maakt om hem te strikken. Zelf wilt hij liever naar City om daar samen met Agüero te spelen. Hij gaat dus zo goed als zeker weg..? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Wat is er met Messi aan de hand? Lees overal dat PSG een grote kans maakt om hem te strikken. Zelf wilt hij liever naar City om daar samen met Agüero te spelen. Hij gaat dus zo goed als zeker weg..? Ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken. Vooralsnog hou ik het op roddels. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2014 Messi gaat nergens heen. Het is gewoon weer die tijd van het jaar waar ze het op Messi hebben puur omdat hij nu weer wat minder goed speelt. Reageren
AXIO Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Messi is een autist. Als hij naar een andere club gaar komt dat echt niet goed met die jongen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Wat een resultaat!!! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 (bewerkt) H8ers keep h8ing, het record is eraan! Bewerkt: 23 november 2014 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2014 Jezus weer zo'n gek resultaat van Barça: 0-1 van Busquets in de 93e minuut tegen Valencia. Ik werd even gek. Mooi dit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.