Venzio Geplaatst: 30 november 2014 Rapport Geplaatst: 30 november 2014 Ik ben nog nooit zo blij geweest met een last-minute doelpunt van Barcelona: Het was even spannend, maar bedankt Barca! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Ik ben nog nooit zo blij geweest met een last-minute doelpunt van Barcelona: Het was even spannend, maar bedankt Barca! Zou een zure appel geweest zijn moest Sergio niet gescoord hebben, eerder was een doelpunt van Suarez onterecht afgekeurd voor buitenspel.Suarez begreep het zelf niet, deze zei dat hij express wachtte om niet buitenspel te staan, fluiten ze alsnog. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2014 De scheids was gisteren toch echt another biscuit. Abnormaal slecht. Gelukkig liep het goed af. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 De scheids was gisteren toch echt another biscuit. Abnormaal slecht. Gelukkig liep het goed af. Always the same song hé met Barça. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 R.I.P. Deportivo supporter, echt triest dit. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Doet me denken aan de Slag bij Beverwijk, zeer triest. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) http://www.voetbal24.be/2014/12/06/cristiano-ronaldo-krijgt-een-penalty-na-deze-echte-schwalbe/ Wat een figuur. En dat gaan ze de Gouden Bal geven.. Walgelijke schwalbe gewoon, eentje waar zelfs Robben nog van kan leren. Bewerkt: 6 december 2014 door MegaPilot Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Achja... Net ook z'n 200e goal in La Liga en het record 'meeste hattricks in La Liga' gepakt. Een vuile schwalbe, maar een o zo geweldige speler, (helaas). Over de hele carrière gezien: [table=header]|Wedstrijden|Goals|Reddingen|Ego Ronaldo|590|404|nvt|zeer groot Messi|475|382|nvt|klein Neuer|381|0|zeer veel|ontbreekt[/table] Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Still lots of love from me Cris <3 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2014 Barça nu op 4 punten van Real. Jah jah echt keigaaf. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Zubizarreta ontslagen bij Barça. Two down, one to go. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Zubizarreta ontslagen bij Barça. Two down, one to go. Ik hoop dat je ook een beetje hoopt op het ontslag van Luis Enrique?Man, wat slecht. Montoya erop zetten omdat ie misschien weggaat, Rakitic/Neymar/Messi/Alves op de bank, man man man... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Ik ben tegen een ontslag van Luis Enrique. Hij maakt rare keuzes, maar Messi, Neymar en Dani Alves kwamen later aan in Barcelona dan verwacht, vandaar dat ze niet mochten starten. In mijn ogen een logische keuze, ookal had ik ze liever aan de aftrap gezien. Achteraf gezien MOET je met die basiself ook perfect kunnen winnen, maar Anoeta blijft vervloekt. Niet vergeten dat het om een stomme owngoal gaat... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.