Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Ja :$ . Hele domme zet van mij :N . Ik was een beetje boos en maakte overhaaste beslissingen. Haast is zelden goed. Klopt ook nog. Jij moest in het spel blijven.. Je speelde het goed IMO. Nu hopen dat de burgers kunnen winnen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Om even terug te kijken op de reacties van Jaszpehr, GTA5BOY en Dexist proberen te lynchen was dus ab-so-luut hartstikke fout en krijg ik het vermoeden dat zij gelijk hadden en jij dus een wolf bent.

Ik heb fouten gemaakt in mijn verdenkingen. Daar kan ik absoluut niet omheen. Maar wat ik niet kan verkroppen is dat men nu gelijk naar mij wijst en denkt dat ik een wolf ben. Ik heb steeds het topic doorgelezen om te zoeken naar vreemd gedrag, mogelijke groepjes, hints, wat dan ook. Elke keer dat ik iemand verdacht, heb ik dat ruim onderbouwd.

Je kan dus niet zeggen dat ik domweg maar iemand aanwijs. Wat er vervolgens gebeurd is dat er mensen meegaan in mijn theorie, een lynchstem uiten en vervolgens niks van zich laten horen. Ik denk dat bijvoorbeeld een DeJarnoxD die vandaag alleen een lynchstem uitbracht op GTA5BOY makkelijk heeft geprofiteerd van de ontstane situatie. Dát vind ik verdacht. Steeds maar meegaan met mensen en tussendoor even een lynchstem plaatsen, verder niet meedenken of meediscussiëren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad verdacht ja. Er moet nu goed nagedacht worden over onze keuzes want er is nog maar een klein kansje. De wolven komen nu nog dichterbij en zijn nog dichterbij dan we zouden willen. Ik zeg welterusten.

Link to comment
Delen op andere websites

We zijn nu nog met deze groep:

Spelerslijst:

1. @aron24

Dag 1 Lynch - Burger.

2. @KaiSkillzz

Dag 2 Lunch - Burger

3. @super_senne

Dag 2 Lynch - Wolf

4. @SpacyColours

Dag 1 lunch - Jager

5. @ERRWINS

Dag 1 geliefde Aron - Ziener.

6. @Dexist

Dag 3 lunch - Burger

7. @Bierbuikje

8. @AXIO

9. @3L1077

Dag 3 doodsdrankje Heks - Burger.

10. @Jaszpehr

11.

Dag 3 lynch - Heks.

12. @Votair

13. @Cabyon

Dag 1 Jagersschot - burger.

14. @DeJarnoxD

15. @_Night-Men_

Link to comment
Delen op andere websites

Dan lijkt het erop dat daarmee mijn doodvonnis is getekend. Tenzij Bierbuikje en _Night-Men_ beiden op AXIO stemmen, wat ik helaas niet verwacht. Jullie zullen dan over iets meer dan een uur te horen krijgen dat ik een burger was. Nadat dit duidelijk is geworden voor de overige burgers, raad ik aan om op AXIO en Votair te stemmen. Ik vind hen op dit moment het meest verdacht en ga daarin mee met wat Dexist al eerder zei (net voordat hij geluncht werd).

Lynch: AXIO

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...