Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Het leuke is dat is gebleken dat elk actief lid geen wolf is gebleken en een stil lid wel. Just saying.

Met deze logica snap ik niet dat je op mij stemt. Er zijn een aantal leden die bijna niks van zich laten horen en steeds meestemmen met de groep. Op die manier stemt de groep er steeds een burger uit maar hoeven de 'stillen' nooit verantwoording af te leggen. Het zou dan logischer zijn om op iemand als DeJarnoxD te stemmen.

Jullie hebben nog ongeveer 10 minuten om je stem nog te veranderen, mocht je dat willen. Ik raad het jullie echt aan. Het is makkelijk om steeds iemand weg te sturen omdat de theorie die bedacht was niet klopte. Ik zou eens gaan kijken naar wie er steeds gelijk meegaan met zulke theorieën maar verder helemaal niks zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

SmTKlRx.png

Dag 4 zou je het beste kunnen omschrijven als de dag die moeilijk op gang kwam. Er waren nog maar 6 inwoners over waarvan de helft wolf was. Een foute beslissing zou dus het einde van het dorp betekenen. Dit zorgde ervoor dat niemand wat durfde te zeggen of iemand te verdenken. Uiteindelijk kwam Jarno net de eerste stem op Jaszpehr. Gelijk volgden Axio en Votair hem. Echter paste Jarno later zijn stem weer aan naar Votair. Jaszpehr opende het vuur op Axio en hierin volgde de burgemeester hem. Dit betekend dat Axio op dit moment gelynched zou worden maar Bierbuikje de knop mocht doorhakken. Hij stemde net als de andere wolven op Jaszpehr en lynchde hem daarmee. Jaszpehr bleek een burger.



De wolven lynchde de burgemeester wat natuurlijk het meest tactische was. Night-Men was ook een burger. Dit betekend dat er nog een burger over is en nog drie wolven. De wolven hebben dus potje 1 gewonnen. Gefeliciteerd!

Dit betekend dat de wolven hebben gewonnen. Met maar 1 dode weerwolf. Ik denk dat we dus wel kunnen stellen dat ze het geweldig gespeeld hebben. Al heeft de dood van de ziener ook wel zijn steentje bij gedragen. Ik ben super positief over hoe het contest is verlopen en denk zelf dat een vervolg wel mogelijk is. Maar wat vinden jullie daarvan? Was het leuk voor een keer of moet dit vaker komen?

Ik vond het ook erg leuk dat allemaal mensen die niet meededen met het contest het ook volgde waaronder Thundercover. En hoe naïef sommige mensen speelden. Zo trokken aron en ERRWINS toen ze geliefden waren opeens heel erg naar elkaar toen en wilden ze elkaar burgemeester maken. Uiteraard kunnen jullie hier ook nog even napraten over het contest. Wat vond je van je rol? Waarom heb je een bepaalde keuze gemaakt? Wat vond je van de rollenverdeling? Wat vond je van de spelleiding? Enzovoort.

Nogmaals gefiliciteerd wolven, Bierbuikje, Votair, Super_senne en welp AXIO. Hier is jullie badge:

WeWV6DR.png

Alle deelnemers met rollen:

1. Aron24 BURGER

2. KaiSkillz BURGER

3. Super_Senne WOLF

4. SpacyColours JAGER

5. ERRWINS ZIENER

6. Dexist CUPIDO

7. Bierbuikje WOLF

8. AXIO WELP

9. Eliott BURGER

10. Jaszpher BURGER

11. GTA5BOY HEKS

12. Votair WOLF

13. Cabyon BURGER

14. DeJarnoxD JAGER

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd wolven!

Naja wel kut, het is volledig verkeerd gelopen. Waarom mocht ik Bierbuikje nog niet doodschieten dan?

Dat had niks meer uitgemaakt. Er blijven dan nog twee wolven over die jou hadden gelyncht.

Link to comment
Delen op andere websites

Naja wel kut, het is volledig verkeerd gelopen. Waarom mocht ik Bierbuikje nog niet doodschieten dan?

Je mocht alleen schieten als je zou iverlijden. En dat gebeurde niet. Een dag afwachten tot jij zou overlijden was niet meer nodig omdat de burgers niet meer konden winnen.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

De eerste keer dat ik dit spel speelde en ik vond het geweldig. Weinig input geven, meegaan met de massa en al die tijd heb ik redelijk onder de radar kunnen blijven. De eerste dag was vooral een goede voor ons omdat we onverwacht hulp kregen van Spacycolours en het cupido stel eruit hadden gevist. Daarnaast was de heks ook zeer behulpzaam. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Naja wel kut, het is volledig verkeerd gelopen. Waarom mocht ik Bierbuikje nog niet doodschieten dan?

Je mag passen schieten als je zelf dood gaat geloof ik.

Maar ik vond het een top spel!

Jammer dat de Burgers niet hebben gewonnen, heel goed gespeeld wolven! Petje af!

Ik had het gevoel dat ik toch dichtbij de juiste wolven zat op dag 3, alleen was ik iets te veel aanwezig denk ik en daardoor gingen ook burger mij verdenken :(.

Toch ben ik niet gelyncht, daarvoor dank burgers :puh:! Wel helaas pas redelijk laat geluncht door de wolven, goede tactische zet van ze!

Aan Crazy-Ghost:

We Want More!

De eerste keer dat ik dit spel speelde en ik vond het geweldig. Weinig input geven, meegaan met de massa en al die tijd heb ik redelijk onder de radar kunnen blijven. De eerste dag was vooral een goede voor ons omdat we onverwacht hulp kregen van Spacycolours en het cupido stel eruit hadden gevist. Daarnaast was de heks ook zeer behulpzaam. :puh:

Klopt eerste dag ging te goed voor de wolven :(

En helaas had de heks een fout gemaakt, ook heeft de heks het levensdrankje niet gebruikt :puh:

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Top!

En nu is het heel verleidelijk direct een nieuw potje te starten, maar laat het eventjes bezinken. Ik vond dit écht leuk, maar als je dit te kort op mekaar doet heeft niemand er niks aan. Ik wil echt wel een vervolg, nog groter, nog beter, maar nu nog echt niet. Goede dingen hoeven niet uitgemolken te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Als welp spelen is best lastig en ik raad het je ook niet echt aan. Je wilt niet te verdacht lijken door raar te stemmen maar je wilt ook de wolven niet weg stemmen. Ik heb wat dat betreft ook geluk gehad dat 3L1077 (sorry als ik het verkeerd spel) en Dexist te veel bezig waren in het spel en ik ze zo verdacht kon maken waar in iedereen gelukkig mee ging, daar voor dank heren!

En ik heb nu al zin in de volgende ronde, leuk spel Crazy!

Link to comment
Delen op andere websites

MrHumsie is serieus een vriend van me en kent de regels hier nog niet. Ik had trouwens al voorspeld dat ik deze ronde de Sjaak zou zijn onder de burgers, gelukkig veranderde Jarno zijn stem niet naar mij :puh:

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...