Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Klopt de wolven weten niet wie de welp is. Dus de welp weet ook niet wie de wolven zijn lijkt me.

DejarnoXD en Nightmen, zijn op dit moment hoogstwaarschijnlijk geen wolf. Wel is de mogelijkheid er dat ze een welp zijn!

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

We moeten nu wel heel zorgzaam zijn met onze keuze voor de lynch. Als dit weer fout afloopt zie ik het somber in voor ons als burgers. Hierbij wil ik dan een oproep doen om te wachten tot het laatste moment om een stem uit te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben volgens mij een redelijk actieve speler in dit spel, maar ben 's ochtends nog niet online. Gisteren kreeg ik hetzelfde te horen omdat ik toen nog niet had gereageerd. Vind ik prima, maar als ik dan eenmaal online ben ga ik niet een uur wachten omdat iemand net zo'n bericht heeft geplaatst. Er zijn genoeg spelers die heel wat minder zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Graag wil ik dat jullie van alle overgebleven personen aangeven of je hem verdenkt of niet? En proberen(lastig) een reden te geven.

Lijstje:

Dexist? >

Bierbuikje? >

AXIO? >

Jaszpehr? >

GTA5BOY? >

Votair? >

Nightmen? >

DejarnoXD? >

Lijstje invullen(exclusief je zelf, tenzij je zelf iets over je zelf wil vertellen :puh:)

Mijn redenatie zie je op de vorige pagina.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Dexist kan nog steeds een wolf zijn. Bekijk mijn theorie op de vorige of twee pagina's terug maar eens. Ik ben van mening dat je nu niemand het voordeel van de twijfel kan geven.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...