Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Jaszpher is ook pittig stil.. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Klopt de wolven weten niet wie de welp is. Dus de welp weet ook niet wie de wolven zijn lijkt me. DejarnoXD en Nightmen, zijn op dit moment hoogstwaarschijnlijk geen wolf. Wel is de mogelijkheid er dat ze een welp zijn! Bewerkt: 7 augustus 2014 door Dexist Reageren
AXIO Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Dus de wolven kunnen de welp per ongeluk doden? Reageren
Jaszpehr Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Dus de wolven kunnen de welp per ongeluk doden? Nog wel. Volgens mij wordt de welp na vandaag een wolf en weten ze dan van elkaar dat het wolven zijn. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ja ik denk het wel geen idee eigenlijk, moet je eens aan Crazy-Ghost vragen. Reageren
Jaszpehr Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 De welp zal pas op nacht 3 uitgroeien tot een echte wolf. Tot die tijd hebben de wolven geen idee wij hij/zij is. Nu weet ik alleen niet of de welp wel weet wie de wolven zijn. Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Opeens praat Jaszpehr? Vind ik maar vreemd. Reageren
AXIO Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 We moeten nu wel heel zorgzaam zijn met onze keuze voor de lynch. Als dit weer fout afloopt zie ik het somber in voor ons als burgers. Hierbij wil ik dan een oproep doen om te wachten tot het laatste moment om een stem uit te brengen. Reageren
Jaszpehr Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Opeens praat Jaszpehr? Vind ik maar vreemd. Omdat? Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 En ik neig dan naar Jarno. Net als senne veel te stil. Jaszpher is ook pittig stil.. Daarom Je praat opeens weer. Na dit bericht. Niet dat het uitmaakt. Maar ik vind het raar. Reageren
Jaszpehr Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik ben volgens mij een redelijk actieve speler in dit spel, maar ben 's ochtends nog niet online. Gisteren kreeg ik hetzelfde te horen omdat ik toen nog niet had gereageerd. Vind ik prima, maar als ik dan eenmaal online ben ga ik niet een uur wachten omdat iemand net zo'n bericht heeft geplaatst. Er zijn genoeg spelers die heel wat minder zeggen. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Graag wil ik dat jullie van alle overgebleven personen aangeven of je hem verdenkt of niet? En proberen(lastig) een reden te geven. Lijstje: Dexist? > Bierbuikje? > AXIO? > Jaszpehr? > GTA5BOY? > Votair? > Nightmen? > DejarnoXD? > Lijstje invullen(exclusief je zelf, tenzij je zelf iets over je zelf wil vertellen ) Mijn redenatie zie je op de vorige pagina. Bewerkt: 7 augustus 2014 door Dexist Reageren
AXIO Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Niet nodig voor mij. Iedereen blijft nog steeds verdacht voor mij waar van GTA5BOY en Jarno het verdachtst zijn. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Zoals ik al aangaf denk ik dat Dexist de kleinste kans heeft om wolf te zijn maar voor de rest verdenk ik werkelijk iedereen. Reageren
AXIO Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Dexist kan nog steeds een wolf zijn. Bekijk mijn theorie op de vorige of twee pagina's terug maar eens. Ik ben van mening dat je nu niemand het voordeel van de twijfel kan geven. Bewerkt: 7 augustus 2014 door AXIO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.