Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Ik kan niet per persoon zeggen of ik diegene wel of niet verdenk, daarvoor is voor mij nog te veel onduidelijk. Wat mij wel is opgevallen, is dat GTA5BOY de verdenking steeds op de verkeerde persoon brengt. Eerst op aron24 die vervolgens als burger wordt gelyncht, vervolgens op 3L1077 die door de heks wordt vermoord en nu opeens (uit het niets) op mij omdat ik te stil zou zijn.

Aron24

Veel leden verdenken aron als wolf.. ERRWINS neemt aron in bescherming. Is hier een verband aanwezig?

3L1077

3L1077, kom op. Mij verdenken is niet slim. Ik zeg het maar alvast. Dan zijn jullie iets kwijt..

Die komt sowieso van 3L1077.

Die komt sowieso van 3L1077.

Mij

Jaszpher is ook pittig stil..

Opeens praat Jaszpehr? Vind ik maar vreemd.

Je praat opeens weer. Na dit bericht. Niet dat het uitmaakt. Maar ik vind het raar.

Bewerkt: door Jaszpehr
Link to comment
Delen op andere websites

Ach wat leuk, een wolf heeft iets op de muur gekrabbeld!

Ik heb een vermoeden wie :)

En wie is dat volgens jou? Handig om te weten:

Maar we moeten zo zachtjes aan al wel beginnen met stemmen denk ik!

Daarom is het handig als nog wat meer mensen zeggen wat ze op dit moment vinden van iedereen!

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment vind ik iedereen verdacht. En ik heb al een vermoeden wie een weerwolf kan zijn.

Ik denk echt dat het (voor iedereen) tijd wordt om namen te gaan noemen. Wie verdenk je? En waarom? Zo veel tijd hebben we niet meer om de wolven te lynchen. Als we allemaal onze verdenkingen voor ons blijven houden, dan komen we geen steek verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment vind ik iedereen verdacht. En ik heb al een vermoeden wie een weerwolf kan zijn.

Ik denk echt dat het (voor iedereen) tijd wordt om namen te gaan noemen. Wie verdenk je? En waarom? Zo veel tijd hebben we niet meer om de wolven te lynchen. Als we allemaal onze verdenkingen voor ons blijven houden, dan komen we geen steek verder.

Daar heb je gelijk in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...