Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Eerlijk is eerlijk, je keuze voor mij snap ik wel. Er gebeurd bijzonder weinig rond om mij maar dat is ook niet zo gek. Ik ga niet zomaar iemand verdenken en als ik het wel doe zijn er toch behoorlijk wat voorvallen wat me tot die keuze als het ware dwingt. En ik voeg meteen even tot dat ik nog niks op het bord heb gezet. Niet dat jullie me zullen geloven maar ik vind het maar dom om er wat op te zetten omdat dit je behoorlijk kan nekken.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Ik constateer het volgende:

De theorie van GTA5BOY over 3L1077:

Ik snap het! Senne stemt op Elliot.. Senne is wolf. Iedereen die op Elliot stemt is wolf? Elliot zelf ook!

Vervolgens begint _Night-Men_ ook over 3L1077:

3L1077 blijft nog steeds mijn volgende lynch, volgens mij zit ik best warm. En mocht ik als lunch eindigen, dan lijkt het mij duidelijk.

Dexist gaat hier vrolijk in mee:

Inderdaad ook het feit dat Senne, 3L1077 als burgemeester wou hebben geeft ons misschien nu wel extra informatie.

een wolf die zijn medewolf als burgermeester wil hebben? Het zou zo maar kunnen.

_Night-Men_ gaat nog even door:

Inderdaad. 3L1077 is gewoon té verdacht. Uiteraard jammer als hij geen wolf blijkt te zijn, maar dat risico durf ik hier zeker te wagen.

En dan Dexist weer:

Je zet nu wel heel erg je hakken in het zand maar echte tegenbewijzen hebben we ook nog niet gehoord!

Vervolgens ontstaat er een conflictje tussen 3L1077 en GTA5BOY

Dexist to the rescue!

Nou hier zegt GTA5BOY toch dat hij denkt dat jij een wolf bent? en op de klaag muur zet hij dat hij je gaat pakken.

Dat komt met elkaar overeen.

Ik zeg: Gta5boy denkt dat jij een wolf bent, als hij dit denkt is hij wellicht zelf onschuldig. Daarna zegt hij dat hij jou gaat pakken, want jij bent volgens hem de wolf, en hij zelf burger.

Dit kan je er ook uit halen uit het bericht.

Je kan zoals ik eerder zei alle kanten op met dit bericht!

Link to comment
Delen op andere websites

3L1077 wordt gedood door het drankje van de heks

Dexist plaatst nu de verdenking op GTA5BOY:

GTA5BOY is nu wel verdachter natuurlijk.

Ik wil het graag geloven :) Ik weet het alleen nog niet zeker!

[table=header]Naam|Commentaar

GTA5BOY|??>verdacht? 50/50? Het hele verhaal 3L1077/GTA5BOY[/table]

Dit waren mijn observaties tot nu toe.

Als het stemmen voor de lynchpartij dichterbij komt, krabbel Dexist terug:

Ik heb zo mij twijfels bij GTA5BOY. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.

De mensen die op dat moment hun verdenkingen (en stemmen) over GTA5BOY hebben uitgesproken zijn opeens verdacht, GTA5BOY niet meer:

Mijn verdenkingen focussen zich wat ook wat meer rond AXIO, Votair en Jaszpehr. Waarom? een gevoel? een van deze heeft waarschijnlijk ook iets op de muur gezet over mij!

Geen definitieve keuzes nog maar dit zegt mij gevoel :puh:

Valt het mij ook nog op dat _Night-Men_ en Dexist het steeds wel (toevallig) met elkaar eens zijn.

Bovendien weet Dexist al geruime tijd (bijna) zeker dat _Night-Men_ onschuldig is:

Dus Night-men en Dejarno zijn, zo denk ik, redelijk veilig te vertrouwen. 100% natuurlijk nog niet. maar ze zijn als wel onschuldiger dan de rest.

[table=header]Naam|Commentaar

Night-Men| Onschuldig? > senne(wolf) stemde op Nightmen als lynch, wolf die op wolf stemt? Kleine kans >>> kan nog wel de welp zijn[/table]

DejarnoXD en Nightmen, zijn op dit moment hoogstwaarschijnlijk geen wolf.

Is dit allemaal niet iets té toevallig?

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet , wie weet ook niet! :)

Ik heb nog niet gezegd dat GTA5BOY 100% schuldig of 100% onschuldig is!

Ik hou het meer op een 50/50 zo als ik al zei!

Ik elke quote die jij aanhaalt zeg ik ook dat het of beide kanten op kan of dat ik het niet zeker weet!

Het kan heel goed dat hij wel een wolf is! Maar ook omdat ik de burgemeester stem heb wil ik er erg voorzichtig mee zijn

Over het verhaal van Nightmen en DejarnoXD, dat is al meerdere keren uitgelegd waarom ik dat denk!

Link to comment
Delen op andere websites

Het aparte is ook dat je ondanks telkens mensen verdenkt dat je nog steeds niet bent geëindigd als lunch. Als ik een wolf was en je zou mij verdenken had ik er allang voor gezorgd dat je was opgegeten. Dat senne is weggestemd en het een vol treffer bleek te zijn was puur geluk omdat er maar een reden was om hem weg te stemmen en dat was omdat hij zo weinig zei maar dat deden op dat moment nog veel meer mensen. Mijn conclusie is dan ook dat we jou helemaal niet moeten uitsluiten als wolf. Je had samen met senne kunnen besluiten hem weg te stemmen zodat je minder verdacht lijkt, misschien omdat senne er weinig zin in had om het spel te spelen en jou te helpen.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt dat vind ik ook erg raar dat ik nog niet ben opgegeten! Ik had al verwacht op gegeten te worden bij de tweede nacht!

Het is een blijft en spel tactisch spelen is soms handig. Een wolf die een wolf wegstemt? Heel tactisch.

Wolven die mij langer laten leven? Ook tactisch en ook handig!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is pas tactisch van ze als jij het bij het verkeerde eind hebt. Jij hebt al een tijdje dezelfde groep verdachten. Zal net blijken dat zij allemaal burgers zijn en jij een wolf. Ik denk dus dat jij helemaal verkeerd zit met je verdachten of je bent een wolf.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is pas tactisch van ze als jij het bij het verkeerde eind hebt. Jij hebt al een tijdje dezelfde groep verdachten. Zal net blijken dat zij allemaal burgers zijn en jij een wolf. Ik denk dus dat jij helemaal verkeerd zit met je verdachten of je bent een wolf.

Klopt die kans zit er inderdaad in, al acht ik die erg klein. En ik bedoel het allemaal goed, ik ben namelijk geen wolf :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is pas tactisch van ze als jij het bij het verkeerde eind hebt. Jij hebt al een tijdje dezelfde groep verdachten. Zal net blijken dat zij allemaal burgers zijn en jij een wolf. Ik denk dus dat jij helemaal verkeerd zit met je verdachten of je bent een wolf.

En ik bedoel het allemaal goed, ik ben namelijk geen wolf :bier:

Want als je dat wel was dan had je dat natuurlijk eerlijk toegegeven. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...