Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik doe(weer) een gok, ik wil niet dat alle aandacht wordt gevestigd op één speler.

Lynch jazspehr, een van de voor mij verdachten op dit moment.

• Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

64

• AXIO

46

• Jaszpehr

39

• 3L1077

37

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik hoop dat de heks goed alles volgt en de juiste beslissing gaat nemen vanavond!

Ik doe(weer) een gok, ik wil niet dat alle aandacht wordt gevestigd op één speler.

Lynch jazspehr, een van de voor mij verdachten op dit moment.

Ik vind dat jij je met deze posts wel echt verdacht maakt. Als GTA5BOY een wolf blijkt te zijn, is het duidelijk dat jij er ook eentje bent. Ik hoop dat ik de lunch van vanavond overleef. Als dat niet het geval mocht zijn (en GTA5BOY een wolf blijkt te zijn), roep ik mijn medespelers op om op Dexist te stemmen voor de volgende lynch.

Geplaatst:

SmTKlRx.png

Vandaag was het weer geen gewone dag. De dag begon met een ruzie tussen GTA5BOY en Eliott. Die elkaar beschuldigde dat ze wolf zijn. Opgekropte spanningen zullen we maar zeggen. Deze ruzie zal een fatale afloop hebben voor Eliott hij werd namelijk vermoord door een heks. Of GTA5BOY hier wat mee te maken had is niet duidelijk maar toch was een groot deel van het dorp het vertrouwen in hem kwijt en was dit een makkelijke manier voor de wolven om mee te stemmen. Toen GTA5BOY werd vermoord kwamen ze er achter dat hij helemaal geen wolf was maar een heks. GTA5BOY was dus de moordenaar van Eliott en onschuldig als wolf.

Vandag was het voor de wolven een perfecte dag. Geen wolf overleden en wel een erbij. De welp is namelijk eindelijk volgroeid. Uiteraard aten de wolven die nacht ook iemand op. Dit was niemand anders dan de gloednieuwe Burgemeester. Dexist legde dus het lootje en bleek een burger te zijn.

Er zijn nog 6 mensen, waarvan 3 wolven. Dit wordt heel lastig. Alleen met geluk van de jager kan er nog gewonnen worden. Dexist mag de nieuwe BM kiezen.

Geplaatst:

:7 jaja. Ik hoop dat jullie er nog wat van kunnen maken burgers, ik heb mijn best gedaan. Jullie weten zo ongeveer wie het zijn.

Ik had inderdaad ingedachte dat GTA5BOY de heks was, echter waren er niet genoeg burgers die mij konden steunen. De wolven zaten te druk op mij. Helaas.

Burgemeester Nou, ik weet het niet:P Doe maar Night-Men

Geplaatst:

Was de hele dag afwezig, sorry daarvoor. Jammer dat er een burger gedood is. Ik neem de taak van burgemeester wel op mij, aangezien Dexist mij daarvoor aanwees.

Geplaatst:

Nu zitten we met 50% wolf en 50% burger. Om dit recht te draaien hebben we een goed tactisch plan nodig, maar we hebben er niet super veel informatie bij gekregen..

Geplaatst:

Om even terug te kijken op de reacties van Jaszpehr, GTA5BOY en Dexist proberen te lynchen was dus ab-so-luut hartstikke fout en krijg ik het vermoeden dat zij gelijk hadden en jij dus een wolf bent.

Geplaatst: (bewerkt)

Jammer dat ik dood ben. Ik hoopte dat ik jullie overtuigde met: Als je mij dood ben je iets kwijt.. En een heks kan ook mensen doden :7 . Niet alleen wolfen ;) . Sorry 3L1077, dit was een fout van mij.

Bewerkt: door GTA5BOY

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...