Dexist Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Als welp spelen is best lastig en ik raad het je ook niet echt aan. Je wilt niet te verdacht lijken door raar te stemmen maar je wilt ook de wolven niet weg stemmen. Ik heb wat dat betreft ook geluk gehad dat 3L1077 (sorry als ik het verkeerd spel) en Dexist te veel bezig waren in het spel en ik ze zo verdacht kon maken waar in iedereen gelukkig mee ging, daar voor dank heren! En ik heb nu al zin in de volgende ronde, leuk spel Crazy! Graag gedaan. Ik hoop dat de volgende editie nog meer mensen trekt! Eigenlijk hoeft er geen maximum aantal spelers te zijn, hoe meer hoe leuker. Dan heb je nog meer verschillende characters en... nog meer chaos . Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Ik zou dit graag nogmaals willen spelen. Het spel is nieuw voor me maar ik heb me zeker vermaakt, ook al was het maar 1 ronde. "Nog een keer, nog een keer" - De Teletubbies Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Ja ik dacht dat wel te doen, maarja het is niet alleen mijn schuld moesten sommige dat nu beginnen denken. Reageren
Dexist Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Ja ik dacht dat wel te doen, maarja het is niet alleen mijn schuld moesten sommige dat nu beginnen denken. Jawel Nee natuurlijk niet De burgers hebben helaas fouten gemaakt en/of de verkeerden als wolf aangewezen ;( Daar ging de wolven natuurlijk handig op inspelen. Reageren
Jaszpehr Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Ja ik dacht dat wel te doen, maarja het is niet alleen mijn schuld moesten sommige dat nu beginnen denken. Ik hoopte zo dat je dat nog op het laatst zou doen. Als dan was gebleken dat AXIO een wolf was, was het wel duidelijk dat ik een wolf was. Daarna zou het voor mij wel zeker zijn dat Votair en Bierbuikje waarschijnlijk ook wolven waren. Helaas merkte ik dat wat te laat op allemaal. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 [20:29:48] Henk: ik denk axio [20:29:50] Henk: bierbuik [20:30:09] Henk: votair Zat nog net juist :< Wel veel te laat, helaas. Reageren
Votair Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Het was een leuk potje met veel beschuldigingen. Ik vond mijn rol tof. Reageren
super_senne Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Leuk potje met veel mensen die zich vastpraten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.