EnergyCorse Geplaatst: 16 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 Echt geweldige foto`s en locatie`s En ook nog is een handighulp middel voor het modden. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2014 Bedankt EnergyCorse! :o Augustus 2013 - Brussel/Bruxelles Oooh, telefoondraad... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2014 Augustus 2013 - Brussel/Bruxelles Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Echt prachtige foto's van topkwaliteit! Ik vind dat je een erg leuke stijl hebt van fotograferen. Zo zien we nog eens wat van andere steden. Erg mooi gedaan! Ik ben benieuwd naar meer foto's van jou Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Bedankt! Tja, ik probeer alleszins om telkens een bepaald idee of gevoel vast te leggen dat ik bij een omgeving heb. Of dat altijd lukt en of ik het later nog altijd op dezelfde manier ervaar is wat anders, maar het heeft toch enkele leuke foto's gecreëerd. En het doet me iets meer opgaan in de omgeving op het moment zelf, altijd mooi. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Augustus 2013 - Brussel/Bruxelles September 2013 - Gent/GandSeptember 2013 - Brussel/Bruxelles Reageren
thebig Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Zitten inderdaad een paar leuke foto's tussen. De laatste foto toont dan ook weer het lelijkste station van België. Ongelooflijk dat zoiets in de hoofdstad mag staan Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Lelijkste station van het land gaat naar Vilvoorde (wat momenteel wel wordt gerenoveerd, eindelijk), maar de perrons van Midi en Nord als station zijn inderdaad wel rampzalig. Maar ja, Infrabel is niet echt gekend voor algemene investeringen en men wil er niet aan beginnen zolang Gent-S-P gaande is. Aan Nord zijn deze maand echter wel de werken begonnen voor het herbouwen van het station en gangen, maar Midi zal mogen wachten totdat beide werken gedaan zijn. De vier drukste stations van het land liggen allemaal op dezelfde lijn moeten allemaal aangepakt worden en maar dat kan niet tegelijk. Reageren
NicolaB Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Helaas voor jou niet. Wanneer ik in Antwerpen-C sta zit ik meestal te wachten op de volgende aankomende trein en ben ik niet echt bezig met het nemen van foto's. Maar de indeling van het station vind ik wel fantastisch, werkt spijtig wel enkel in kopstations (hoewel er 4 doorlopende lijnen in de kelder zitten), dus niet te vaak een optie. Oke, helaas pindakaas Maak je ook foto's van de natuur en mensen in België of licht je passie meer bij architectuur? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Grote focus gaat natuurlijk naar mijn omgeving en dan primair architectuur, maar ik heb daadwerkelijk andere soort afbeeldingen. Ze zijn echter in de minderheid en ik weet niet van alles of ze even "geslaagd" zijn als hun tegenhangers. Er zullen er wel enkele passeren. Reageren
NicolaB Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Aha oke, nou laat ze eens de revue passeren... Ik ben benieuwd Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Weet je zeker dat dit geen foto's van je minecraft wereld zijn? Ik vind het iig erg mooie foto's en leuk om te zien dat je zoveel verschillende plaatsen bezoekt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Bedankt! Aha oke, nou laat ze eens de revue passeren... Ik ben benieuwd Dat zullen ze ooit wel doen. Oktober 2013 - Brussel/Bruxelles Reageren
RUBENN Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Mooie foto's! Foto's met lange sluitertijd zijn ook altijd leuk! ^^ Ben benieuwd naar meer! Ga zo door Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2014 Eveneens bedankt! :o November 2013 - Brussel/Bruxelles Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.