Jump to content

GTA Vice City - Random Chat

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij zag niet in dat GTA heel populair werd en weigerde nog verder in te spreken. Hij zei letterlijk "I did it only for the money"

• Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Svenie

50

• Dutchy3010

42

• ERRWINS

37

• herobriner007

35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Mensen kunnen niet in de toekomst kijken, en wanneer je geen verstand van games hebt, dan begrijp ik die uitspraak wel. Na het zien van de verkopen, zal hij dat niet meer zeggen.

Geplaatst:

Mensen kunnen niet in de toekomst kijken, en wanneer je geen verstand van games hebt, dan begrijp ik die uitspraak wel. Na het zien van de verkopen, zal hij dat niet meer zeggen.

Dan duurde dat bij hem 2 jaar. Na 2 jaar weigerde hij nog steeds :/

Geplaatst:

post-16696-0-67181400-1421711204.png post-16696-0-80665200-1421711215.png

Eindelijk de Sabre Turbo uit The Driver kunnen bemachtigen. Nog 4 voertuigen te gaan, en slechts 3 garageplekken over. Moeilijk om te bepalen welk voertuig ik moet schrappen. Welke zouden jullie kiezen?

• Zwarte Sentinel
  • Witte Walton
  • Zilveren Stretch
  • BP/EP/FP PCJ600

Geplaatst:

Ikzelf ging altijd voor de zwarte voertuigen, de paste het best bij het sfeertje en Tommy zelf. Ik zou de Witte Walton links laten liggen, ik rijd al nooit in dat ding, een speciaal kleurtje doet daar niks aan bij.

Geplaatst:

Ik vind de Walton op zich wel fijn rijden, al vind ik het raar dat ie in het spel zit. Bij San Andreas komt ie veel meer tot z'n recht.

Geplaatst:

Waarom past het niet? Alle voertuigen in het spel passen... ikzelf heb het zo gedaan:

Ocean Heights: FP Banshee

Vercetti Estate: BP/FP/EP Sabre Turbo, AP Admiral, BP/FP/EP PCJ-600.

El Swanko Casa: FP Cheetah

Links View: FP Infernus

Hyman Condo: UC Rancher, UC Sanchez, UC Stretch, UC Admiral, Spand Express, UC Stretch, BP/FP/EP Squalo, UC Maverick, NE Taxi, NE Cabbie, NE Kcabbie, UC Walton.

Sunshine Auto's: UC Sentinel, UC Washington, UC Admiral, UC Pony, UC Voodoo, UC PCJ-600, UC PCJ-600, UC Bobcat.

Ik ben nog niet helemaal klaar maar morgen wel.

Geplaatst:

Heb je er echt zoveel in de Hyman Condo garages zitten? Is meer dan twee voertuigen daar niet heel riskant? Ik dacht eerlijk gezegd dat het opslaan van vier voertuigen in de garages van Sunshine Auto's veiliger was.

Geplaatst:

Het is altijd 4 per garage. Het kan niet meer dan 4.

Als je geen 4 per garage doet in SA kan je niet eens 1/3 van alles krijgen

Geplaatst:

Ik vind de Walton op zich wel fijn rijden, al vind ik het raar dat ie in het spel zit. Bij San Andreas komt ie veel meer tot z'n recht.

Ik snap het punt van ERRWINS wel. Maar alle voertuigen komen bij GTA San Andreas veel meer tot z'n recht.

De map is sowieso ook vele male groter dan die van Vice City, het landschap is ook veel meer gevarieerd.

En San Andreas heeft ook veel meer mogelijkheden dan z'n voorganger.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...