Sir_Ballas Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Nou nou, dat is echt leuk en spannend man. Ik zou dat dus absoluut niet doen. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 (bewerkt) De kogelvrije Cheat in te voeren. Cheats... CHEATS! WAAROM ALTIJD CHEATS?!? On topic. Weet je wat leuk is? Speciale voertuigen verzamelen. Heb nu net Cut throat business gehaald en in die missie de Onverwoestbare Newsvan en de 2 Onverwoestbare Vortices verzameld Dit zijn mijn momentele garages San Andreas: Current garages: Los Santos: Ganton: AP/UC2 Buffalo. Santa Maria: UC Burrito. Verdant Bluffs: Empty Mulholland: FP/EP Seasparrow, UC Perennial, UC Mesa, BP Forklift. Countryside: Palomino Creek: BP/FP/EP/MP Elegy, BP/FP/EP/MP Fortune, BP/FP/EP Patriot, AP Sanchez. Dillimore: AP Sabre, AP Sadler, AP FCR-900, AP PCJ-600. San Fierro: Doherty: BP Tanker, UC Stretch, UC Camper, FP/EP/DP Rancher. Paradiso: UC/Mutant BF-400, UC Pony, UC/Offroad Pony, UC Pizzaboy. Calton Heights: AP Merit, AP Savanna. Hashbury: AP Admiral, AP Bravura, AP Boxville, DP/FP Rumpo. Desert: VM Hangar: AP/UC Maverick, UC Maverick, UC Packer. VM Garage: AP Police Ranger, FP/EP/DP/MP Police, AP HPV1000. Fort Carson: AP Monster, AP Bandito, AP Romero, AP Hustler. Las Venturas: Prickle Pine: AP Buffalo, AP Sultan, AP Sentinel, AP Tampa. Rockshore West: AP Camper. Redsands West: AP/UC Vortex x2, AP/UC Newsvan Whitewood Estates: BP/FP Voodoo, BP/FP Tahoma, BP/MP Walton. What i still need: UC BF Injection, AP Infernus, AP Glendale, AP Greenwood, BP/FP SWAT Tank, AP/UC2 Feltzer, AP Firetruck. Bewerkt: 10 januari 2015 door herobriner007 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Nou, Cheats zijn voor de fun.... En ik gebruik bijna altijd Cheats voor GTA San Andreas Ontopic: Wtf? Je hebt in elke garage een Special Vehicle, opzich wel bijzonder. Maar ik zou absoluut geen Special Vehicle zoeken. Meestal maak ik bijna alle voertuigen stuk, dus dat heeft niet zoveel zin. Of ik laat ze overal rondslingeren Reageren
herobriner007 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 De meeste hiervan krijg je niet stuk Ja. In bijna iedere garage zal ik er 4 hebben. En in Mulholland een FP/EP Seasparrow op het dak Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Volgens mij is gta SA de gta met de meeste cheats. Er zijn echt oneindig veel cheats en wat voor cheats! Ze slaan helemaal nergens op, maar ze zijn wel leuk... Reageren
herobriner007 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Funhouse cheat Riot cheat Nee wacht, die is kut. Kan je niet uitzetten Reageren
ERRWINS Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Nou, Cheats zijn voor de fun.... En ik gebruik bijna altijd Cheats voor GTA San Andreas Heb je San Andreas wel eens uitgespeeld zonder cheats? Reageren
herobriner007 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Nou, Cheats zijn voor de fun.... En ik gebruik bijna altijd Cheats voor GTA San Andreas Heb je San Andreas wel eens uitgespeeld zonder cheats? Volgens mij... niet! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Ik denk ik....ook! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Dat is wellicht ook een soort ontwikkelingsgang. Vroeger, toen ik het spel nog maar net had, deed ik ook iedere missie standaard met een aantal cheats geactiveerd (BAGUVIX, IFIRSTDOZ, WANRLTW), maar gaandeweg ging ik steeds meer de uitdaging zoeken en bleek het veel leuker om alles te voltooien zónder cheats. Het is veel makkelijker dan het misschien lijkt, probeer het maar eens. Reageren
aron24 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Ik heb gewoon alle missies(op één van Zero gehaald) zonder cheats. Jammer dat sommige mensen altijd cheats gebruiken, maar dat moeten zo ook zelf weten. Ik zou het niet gauw doen, in elk geval. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 10 januari 2015 Rapport Geplaatst: 10 januari 2015 Ik denk ik....ook! Cheats :/ Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Ik deed altijd standaard geen politie en oneindige kogels cheat Reageren
herobriner007 Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Ik deed altijd standaard geen politie en oneindige kogels cheat Doe het eens zonder, is veel leuker Reageren
Votair Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Spontaan de game weer eens opgestart om de storyline opnieuw te spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.