aron24 Geplaatst: 11 januari 2015 Rapport Geplaatst: 11 januari 2015 Spontaan de game weer eens opgestart om de storyline opnieuw te spelen. Succes! Ik ga nu even een gangwar doen! Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Ik deed altijd standaard geen politie en oneindige kogels cheat Doe het eens zonder, is veel leuker vind jij misschien maar ik niet Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Zonder cheats is wel leuker maar af en toe is het wel lol Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Ik gebruik bijna altijd cheats, 't komt vooral omdat Cheats het spel zogenaamd "leuker maken". Maar er zijn ook cheats die het spel minder fijn maken, zoals: Regen en Onweer cheat, Zandstorm cheat, noem maar op. Meestal als ik een missie doe, dan gebruik ik amper tot geen cheats. Want missies zonder cheats is juist vele maal uitdagender. Maar mijn boodschap is vooral: Gebruik cheats voor de fun. En als je serieus GTA speelt, gebruik dan niet zoveel cheats. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Ik gebruik bijna altijd cheats, 't komt vooral omdat Cheats het spel zogenaamd "leuker maken". Maar er zijn ook cheats die het spel minder fijn maken, zoals: Regen en Onweer cheat, Zandstorm cheat, noem maar op. Meestal als ik een missie doe, dan gebruik ik amper tot geen cheats. Want missies zonder cheats is juist vele maal uitdagender. Maar mijn boodschap is vooral: Gebruik cheats voor de fun. En als je serieus GTA speelt, gebruik dan niet zoveel cheats. Als je serieus GTA speelt gebruik dan geen cheats* Reageren
Nissan Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 En als je serieus GTA speelt, gebruik dan niet zoveel cheats. Serieuze spelers cheaten niet. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Serieuze spelers cheaten niet. Echt wel. O, R2, D, R1, L, R, R1, L1, X, L2 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Weetje welke cheat fun is? Die ene dat er allemaal hoeren met dildo's over straat heen lopen (ken hem niet uit m'n hoofd, vandaar) Reageren
herobriner007 Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Serieuze spelers cheaten niet. Echt wel. O, R2, D, R1, L, R, R1, L1, X, L2 Echt niet* Reageren
aron24 Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Cheats zijn sowieso niet leuk in missies, ik vind sommige cheats ook nergens op slaan. Dat je eens een auto te voor schijn tovert met een cheat is nog wel leuk, maar sommige mensen slaan echt door in het cheatgebruik. Dit komt het spelplezier en de speluitdaging niet ten goede. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Dit komt het spelplezier en de speluitdaging niet ten goede. Dit is natuurlijk heel persoonlijk. Wanneer je het verhaal en alles hebt gespeeld zonder cheats, is het daarna vaak juist leuk om bepaalde cheats te activeren, om het zo moeilijker, makkelijker of grappiger te maken. Reageren
aron24 Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Dit komt het spelplezier en de speluitdaging niet ten goede. Dit is natuurlijk heel persoonlijk. Wanneer je het verhaal en alles hebt gespeeld zonder cheats, is het daarna vaak juist leuk om bepaalde cheats te activeren, om het zo moeilijker, makkelijker of grappiger te maken. Het is dan ook mij persoonlijke manier, als de cheat gebruikt voor zes sterren politie dan is het nog wel leuk. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 13 januari 2015 Rapport Geplaatst: 13 januari 2015 Ik gebruik cheats na 100%. Ik pak mijn onverwoestbare Infernus uit Beat down on b dup, doe everybody attacks player, gangland cheat en everybody has weapons cheat. En dan rondrijden Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2015 Dit komt het spelplezier en de speluitdaging niet ten goede. Dit is natuurlijk heel persoonlijk. Wanneer je het verhaal en alles hebt gespeeld zonder cheats, is het daarna vaak juist leuk om bepaalde cheats te activeren, om het zo moeilijker, makkelijker of grappiger te maken. En leuker. JUMPJET gebruiken en rondvliegen met een radiootje aan op K-Rose of K-DST maakt mij soms zo gelukkig. Nostalgie. Reageren
Votair Geplaatst: 15 januari 2015 Rapport Geplaatst: 15 januari 2015 (bewerkt) Op de helft met zelfgemaakte missies met DYOM . Bewerkt: 15 januari 2015 door Votair Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.